Autor Wątek: Arden Jaguar AJ 4  (Przeczytany 11389 razy)

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: Arden Jaguar AJ 4
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 01, 2009, 17:59:44 pm »
w 98ym firma arden prowadzila, oprocz tuningu, "zwykla" dzialalnosc dealerska a w niemczach producenci
oraz importezy doplaca dealerom na rejestracji "krotkoczasowy" aby polepsic statystyki sprzedazy, bo
w oficjalnach rankingu kazdy nowe rejestrowany auto poprawia statystyki sprzedazy. taki auto, po krotkim
czasie - mimo ze jest nowy - moze byc sprzedany jako uzywany co pozwala dealerowi na wyszy rabat.
praktyka ta jest stosowany do dzis. wiec najprawdopodobnie twoje autko poprawil statystyke sprzedazy
w niemczach albo byl uzywany do jazd probnych. ale mimo tego, fajny napis w briefie, respekt  :)

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.281
Odp: Arden Jaguar AJ 4
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 01, 2009, 18:37:53 pm »
Na początku również pomyślałem o tym, że auto mogło służyć do jazd próbnych. Ale to by się mijało z sensem. Samchód to 4 litrowy XJ rzędowa szóstka zarejestrowana w lutym 1998 roku. A w tym czasie już nie robiło się R6 tylko V8. Inne silniki, inna deska rozdzielcza, inne skrzynie biegów, inny moment obrotowy itd. Także napewno diler nie demonstrowałby klientom auta, które nie odzwierciedlałoby warunków w zamówionym egzemplarzu. Jochan Arden był właścicielem ponad rok czasu.
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: Arden Jaguar AJ 4
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 01, 2009, 18:43:49 pm »
no to pewnie byl autko sluzbowy w firmie, however masz ardenowski kotek  :-R

jarek-jerryjag

  • Gość
Odp: Arden Jaguar AJ 4
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 01, 2009, 18:57:08 pm »
Choina Twój Jaguar to jeden z ostatnich wyprodukowanych R6 Jestem zdania ze ostatnie modele produkowane przez fabrykę sa najlepiej zrobione (oprócz Ser 3 R6)
Arden stwierdził to również dlatego tez nic nie zrobił z twoim
(albo szewc w podartych butach chodzi)

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.281
Odp: Arden Jaguar AJ 4
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 01, 2009, 19:24:23 pm »
Choina Twój Jaguar to jeden z ostatnich wyprodukowanych R6 Jestem zdania ze ostatnie modele produkowane przez fabrykę sa najlepiej zrobione. Arden stwierdził to również dlatego tez nic nie zrobił z twoim
Arden też tak uważał. Wziął się za tuning na poważnie jak zobaczył X308  :o
A tak na serio, to poprawiał Serie 3, XJ40, XJS, a następnie X308. Do X300 nie ma oferty.
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Nemys

  • Gość
Odp: Arden Jaguar AJ 4
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 02, 2009, 10:51:48 am »
Co do tematu AJ6 Engineering , to mam zrobiony wydech na ich wzór. Ogólnie mówiąc tłumiki, które są pod tylnymi siedzeniami, zostały zastąpione zwykłymi rurami :). Brzmi ładnie, nie jest za głośno.
Inną modyfikację jaką można zrobić prosto i szybko w S3, jest zmiana faz rozrządu. Dokładniej trzeba przyspieszyć rozrząd, w moim przyspieszyłem o 4 stopnie oba wałki rozrządu.
Efekt daje też zabawa z wyprzedzeniem zapłonu. Z tego co zauważyłem, to 12 stopni można ustawić bez problemu. 17 też powinien śmigać.