Autor Wątek: S-type R -P1582, P0171, P0174  (Przeczytany 10672 razy)

gregh

  • Gość
S-type R -P1582, P0171, P0174
« dnia: Kwiecień 13, 2015, 14:56:27 pm »
Witam.
Czy Koledzy mogą mi podpowiedzieć , co jest przyczyną (co może być przyczyną), że w moim S-type R, zapala sie check, plus komunikat restricted performans. Komunikat gaśnie po chwili. Na kompie u mojego mechanika wyskakują błedy P0171 i P0174. Dzisiaj dodatkowo pokazał się błąd P1582. Pewnie czeka mnie głebsza diagnostyka, ale może do tego czasu przy pomocy forum :) uda sie kota uzdrowić. Przegladając forum znalazlem kilka takich problemów, podawane są różne możliwości. Mało natomiast info co było rzeczywistą przyczyną. Pozdrawiam

seba78

  • Gość
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 13, 2015, 22:13:56 pm »
Witaj
U mnie podobnie check za każdym odpaleniem auta restricted performance gaśnie po kilku kilometrach czasami zapala się drugi raz i błędy P0171 i P0174 a zaczęło się od zalania gównianego paliwa na LUK OIL teraz zalałem na Shell v power 100+ i czekam. A Tobie kolego poradziłbym byś sprawdził zawór odpowietrzenia korbowodu czy nie syczy ( taki grzybek patrząc od przodu auta po lewej stronie zaraz przy pokrywie silnika.
Pisz czy udało Ci się coś naprawić

gregh

  • Gość
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 14, 2015, 09:57:16 am »
Mnie też stało się to po zatankowaniu na Shelu w Łodzi ?! Nie wiem czy to z winy paliwa , ale to fakt. Wymieniłem filtr paliwa , ale błedy znowu wyskakują. Nie po odpaleniu , ale po kilku,kilkunastu km. I po kilku minutach napis ginie, check oczywiście nie.

seba78

  • Gość
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 14, 2015, 17:50:08 pm »
Witaj
Dzisiaj jest trochę lepiej silnik przechodzi w tryb awaryjny tylko na kilka sekund następnie gaśnie i puki nie zgaszę silnika się nie zapala. Dziś znów zatankowałem v power nitro 100+ na shellu. Natomiast Luk OIL skreślam z listy i omijam szerokim łukiem. Kolego jak jesteś z Łodzi to mam super mechanika z naszego forum który ogarnia ten nieszczęsny temat może i Tobie pomoże. Będziemy na pewno sprawdzać zawór odmy (szczelność), przepływomierz i samą przepustnicę. Oczywiście jeśli sytuacja się nie poprawi
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 14, 2015, 17:58:25 pm wysłana przez seba78 »

gregh

  • Gość
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 14, 2015, 18:20:50 pm »
Dzięki za propozycję, ale w Łodzi byłem przejazdem.

seba78

  • Gość
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 14, 2015, 18:48:47 pm »
No i niestety zatankowałeś paliwo które najprawdopodobniej namieszało Ci w silniku. Jako mieszkaniec Łodzi poczuwam się do Wielkiego PRZEPRASZAM za nasze stacje

gregh

  • Gość
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 15, 2015, 10:51:08 am »
Kolega jest WIELKI. Przepraszać nie za swoje grzechy :)

Offline franiux

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 253
  • Rzeszów, podkarpackie
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 15, 2015, 12:41:20 pm »
Łuk Oil ma Rosyjskie paliwo, a Shell Polskie z Lotosu zdaje się. Polecam tankować Polskie bo lepsze mimo że obydwa będą spełniać normy, ale dodatki jakie leją do paliwa to już inna bajka.
Jeszcze jedno, nowsze dystrybutory nie mają filtrów, jest tylko siatka na większe śmiecie. Dotyczy to głównie oleju napędowego ale benzyna też narażona na zanieczyszczenie choć w mniejszym stopniu. Filtry przestali montować bo najzwyczajniej się zatykały co chwila a na filtrze osadzała się taka maź o konsystencji majonezu (podejrzewam, że to ma coś wspólnego z biododatkami których jest 7% w oleju i 5% w benzynie). Teraz jak nie ma filtrów to wszystko leci do baku samochodu.
Wniosek - tankować na stacjach które działają już kilka lat, bo jest szansa że jeszcze mają filtry.
Jak macie pytania jak działa stacja paliw to pytać, postaram się odpowiedziać
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2015, 12:52:52 pm wysłana przez franiux »
Jaguar XJR X350 4,2 V8 ,2004r.
Jaguar XJ L X351 3,0 V6, AWD, 2014r.
Peugeot 508sw 2.0 HDi, 2013r.

seba78

  • Gość
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 03, 2015, 19:59:35 pm »
Szanowny Kolego czy poradziłeś sobie już ze swoimi błędami? Jak tak to napisz co pomogło bo ja nadal walczę ze swoim jagiem
Pozdrawiam

gregh

  • Gość
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 04, 2015, 08:12:22 am »
Niestety ja też. Wymieniłem wężyk do podciśnienia , przeczyściłem przepustnice ( nie osobiście) i klops. W weekend znowu błędy powtarzają się. Walka twa.

seba78

  • Gość
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 04, 2015, 21:43:53 pm »
Ja obstawiam jeszcze trzy rzeczy
1 przepływomierz
2 sondy (choć u mnie pracują w pełnym zakresie lecz wolno)
3 czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej
Przepływkę niedługo podmienię z innego Jaga i przetestuję mam nadzieję, że wkrótce rozwiążę problem
A jeszcze jedno napisz mi czy u Ciebie jest tak samo "PR" nie zapala się dopóki nie rozgrzeje się silnik następnie zapali się na chwilę i gaśnie aż do momentu kiedy nie odpalę silnika ponownie. Natomiast gdy zgaszę silnik na komunikacie "PR" i zapalę to obroty startuję bardzo nisko czyli ok 650. Bez "PR" Przy włączeniu silnika zaczynają się od 1100 i spokojnie schodzą na 650. Czy u Ciebie jest podobnie?
Pozdrawiam

Offline Zdrapciooh

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 440
  • S-Type 2004 2.7 Diesel Sport
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 04, 2015, 22:48:11 pm »
A próbowaliście użyć mydlin i pędzla do golenia do wykrycia lewego powietrza? Taki sposób przy analogicznym problemie ktoś opisał na zagranicznym forum. Przypomina mi się jak kiedyś sprawdzało się szczelność podłączenia butli gazowej do reduktora :-gwizd
Jest: XF 2015 2.0t Luxury
By³: S-Type 2.7d Sport

gregh

  • Gość
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 05, 2015, 11:10:06 am »
Bardzo podobnie. Zapala się po nagrzaniu silnika. I dość szybko gaśnie. Nie gasiłem silnika na PR, więc nie wiem jak się zachowuje. Chcę teraz jechać do kogoś, kto ma diagnostykę jaga. Może coś konkretnego dopowie. Zna ktoś kogoś zaufanego z okolic Wrocka, Rawicza, Leszna?

Offline grzechch

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 663
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 05, 2015, 20:15:59 pm »
Mydliny są dobre gdy jest ciśnienie i wydmuch jak w instalacji gazowej a nie jak jest podciśnienie i zasysanie lewego powietrza

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: S-type R -P1582, P0171, P0174
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 06, 2015, 22:36:38 pm »
co mydliny pokażą przy podciśnieniu bo jakoś to do mnie nie przemawia
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM