wiec wstepnie ,,na sucho ''bez podlaczania kompa...wiemy ze immo blokuje silnik w jakikolwiek sposb ....kluczyk nie moze odloczyc immobilaisera..paliwo dochodzi na listwe,,,co do iskry nie jestesmy pewni...ale na zaplonie i sztucznym kreceniu rozrusznikiem auto nie zapala, nawet po wtrysnieciu specyfiku easy start...martwe...wiemy jednak dzieki bardzo cennym wskazowka
kogutki ze silnik jest blokowany przez immo po przekreceniu kluczyka zapalaja sie wrzystkie kontrolki po czym gasna poza akumulatorem i poduszka-ta swiecila od kilku tyg.(wilgoc)..a wyrzej wspomniana kontrolka ,,chcec engin'' gasnie jeszcze przed pruba uruchomienia silnika...a powinna gasnac w momencie tuz po uruchomieniu go...mamy podejrzenia do kluczyka ewent ....samego immobilajsera...ale dalej niechce mi sie w to wierzyc ze tak nagle,bez wiekszych przyczyny...A przedwczesnie wylaczajaca sie kontrolka check engin mowi wprost o nie aktywacji immo...
Dziwnym pozostaje fakt iz ok miesiaca otwieralem i zamykalem auto z kluczyka oraz przed sama awaria niebylo zadnych sygnalow czy oznak....czegokolwiek teraz auto nadal otwieram ale kontrolka na wlaczniku symbolizujaca zamkniecie auta znajdujaca w zaraz nad radiem pulsuje nadal czy auto zamkniete czy otwarte z kluczyka,a manetka zmiany biegow pozostaje unieruchomiona na P...a z pilota natomiast odlacza blokade skrzyni biegow normalnie i swiateelko na zamkniete auto gasnie ...lecz system nadal blokuje i nie idzie zakrecic rozrusznikiem...to takie male spostrzezenie jakie dopatrzylismy sie zaleznosc miedzy pilotem a kluczykiem