FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Lexmar14731 w Kwiecień 22, 2016, 11:59:33 am
-
Witam od miesiąca walczyłem z palącymi się cewka mi aż któregoś dnia takie same objawy nagle jak padnięty cewka i błąd migający co chwile a później gorzej aż zaczął dymie na biało i czuć było smród benzyny nie spalonej. Okazało się ze facet mi sprzedał źle świece i auto ciągle miało wypadające zapłon i paliło cewki. Wyjął em świece które były niektóre koloru brązowego całe nie lekko opalone i kupiłem świece betu uXX (uxf79) 0 002 335 606 auto przestało dymic lepiej chodzi na kompie pokazało błąd z cewki która wymieniłem jest lepiej ale dalej nie chodzi tak jak trzeba przerywa delikatnie a z wydechu słychać tym tym tym. Sondy niby ok ale już sam nie wiem a na dodatek czego nie było wywala błąd od Cat zawieszenie choba. Ma ktoś jakieś pomysły?
-
Spradź w jakim stanie są wtyczki do cewek i wiązka...
-
Wtyczki i wiązka bardzo ładna nie popękane nie zgnite
Może znowu nie takie swiece
-
Jaka przerwa jest tych swiec?? 4.0 ma z tego co pamietam od 1.1 do 1.3 mm
-
Jutro sprawdzę ciśnienie na jednym cylindrze bo po odłączeniu cewki zero reakcji a cewka widać strzela prądem i nawet gdy podmienić to to samo ale dziwne bo na wysokich o rotacji jeździ ok
-
który masz rok silnika?
-
99 i gaz świeżo założony sam juz nie wiem teraz nawet kontrolka od gazu nie świeci się tak jak trzeba tylko Brc na dwa kolory czerwony i zielony na gazie może chodzi na tym i na tym i zalewa auto teraz jak chłodno w nocy to auto naprawdę zaczyna jeździć lepiej dużo ale wraz na niskich oborach chodzi słabo.
Check mIga tylko przy przyspieszaniu i wtedy się wszystko psuje i jeszcze ten błąd zawieszenia cats raz jest raz nie ma myślę że to przez te obroty skoro zawieszenie się ustawia do jazdy.
Może jest z ktoś z Lublina kumam z kompem
-
Masz Driv3rrr'a w lublinie, jak nie on, to nikt... Zawsze ma rację, oprócz LS400.
teraz tak, dwa na raz. zakręć butlę z gazem w bagażniku, ręką normalnie, jak wypali gaz to juz nie będzie miał skąd brać. Silnik z 99 ma nikasil, więc kompresję sprawdż.
-
Jaka przerwa jest tych swiec?? 4.0 ma z tego co pamietam od 1.1 do 1.3 mm
Sprawdzałem zgadza się pasują
Cisnienie na 8 cylindrze wynosi 5 a powinno być 10,5 wiec chyba wszystko jasne. Robił ktoś głowice ? Da sie zrobić i jakie koszta ?
-
No właśnie... więc wyreguluj zawory. tylko uważaj bo pękają wałki rozrządu, nie wiem jak, ale się zdarzyło. Sprawdź dokładnie wszystkie, szczególnie ten jeden cylinder. Zdziwisz się. Po regulacji nie poznasz silnika.
-
Czyli nie robić głowicy tylko wyregulować zawory ?
-
Albo nikasil. Oleju nie wpiernicza, nie zadymia lekko pdzy odpalaniu?
-
Ladnie pali nie dymi nie bierze oleju tylko chodzi na 7cylindrow a do regulacji trzeba kogoś chyba kumatego? ,trzeba ściągać głowice ? Macie kogoś kto może wyregulowac reszta pokazuje od 8 do 9 więc nie jest źle a tunwidsc na tym ósmym że już iskry nie ma za małe ciśnienie
-
No nikasil to tylko nowe tuleje tak jak Ci pisałem na PW
-
Nie panikuj, zrób zawory, będziesz w szoku. Przerabiany temat. Zeszlifuj płytki, i po sprawie.
-
Nie ma właśnie żadnej wiadomości
-
Ja to przerabiałem na silniku z XKR, tego nie było wcześniej. Jaka głowicę? zostaw ją w spokoju!
-
Ok zrobię jak mówisz z tymi zaworami zobaczymy po zdjęciu pokrywy
-
Nie, no skąd. Do sprawdzenia zaworów, tylko dekiel zaworowy, do regulacji demontujesz rozrząd i wałki. Płytki się szlifuje a jak się uda zamienia miejscami, czasem trzeba coś kupić. Najpierw sprawdź luzy. Driv3rrr mówi coś o dolotowy 0,18 do 0,23 i wylotowy 0,23 do 0,28" wydechowe mają większe luzy. Więc używasz do kontroli szczelinomierza listki 0.2 i 0.25mm mają lużno się przesuwać, jak nie wciśniesz na ósmym, to zawór podwieszony i kompresja idzie w rurki, a silnik ma kulawkę.
-
Witam, dzisiaj auto zostało rozebrane i niestety szczeliny są ok. Co myślicie ściągać głowice i dawać do sprawdzenia ?? Silnik używany kosztuje 4000 zł za auto dałem 10000 i gaz 5.5 tys wiec którędy droga teraz ? Dodam ze mam taniego znajomego mechanika wiec koszty robocizny będą polowe skrócone tylko jak z częściami uszczelkami remonty głowic no i blok jak się okaże ze to nikosil a nie głowica
-
I czy to prawda że ten nikasil byk tylko w angolach?
-
Nie prawda. Był do 18 (tu już stalowe sie pojawiły) sierpnia 2000 roku w każdym Jaguarz. Później zaczęli montować już stalowe tuleje od numeru silnika 0008181043
Gdzie:
00 - rok
08 - miesiąc
18 - dzień
1043 - godzina i minuta danego dnia
-
Gdzieś widziałem na tym forum artykuł że tak naprawdę nie było nikasilu w S-type?
-
No to cholernie słabo... Jedna głowica to około 2000 w Gdańsku. Części i robota ze szlifowaniem, ale co dalej z silnikiem. Lipa pełna, w moim przypadku tylko zawory były ciasne, i po regulacji silnik bangla jak nowy.
-
Witam, dzisiaj auto zostało rozebrane i niestety szczeliny są ok. Co myślicie ściągać głowice i dawać do sprawdzenia ?? Silnik używany kosztuje 4000 zł za auto dałem 10000 i gaz 5.5 tys wiec którędy droga teraz ? Dodam ze mam taniego znajomego mechanika wiec koszty robocizny będą polowe skrócone tylko jak z częściami uszczelkami remonty głowic no i blok jak się okaże ze to nikosil a nie głowica
To lepiej dołożyć 2k i kupić już całego na części będziesz miał jeszcze od razu skrzynie i masę inny rzeczy które Mogą Ci się przydać
-
To lepiej dołożyć 2k i kupić już całego na części będziesz miał jeszcze od razu skrzynie i masę inny rzeczy które Mogą Ci się przydać
Tylko angola z 4.0 kto mi da gwarancje ze nie padnie jutro, wymiana silnika to głupi pomysł na drugi taki sam chyba ze po 2000 roku ale tez nie wiem jeszcze co do roboty wiec na spokojnie. Reszta cylindrów miała dobre ciśnienie, mówili ze jak nikasil to zle odpala zazwyczaj u dymi po odpięciu rurki od klawiatury a tutaj nie było takich objawów bardziej obstawiam na wypalony zawór auto ma 300.000 a nikasil wcale nie jest taka częsta awaria jak napinacz rozrządu. Po drugie głowica kosztuje na allegro 300 zł wiec nie ma lipy. Angole zazwyczaj 3.0 i 2.5 a wszędzie pisze ze własnie z autami z anglii jest najgorszy problem z nikasilem bo tam było najgorsze paliwo w porównaniu z Europą i usa
-
Zrób test kompresji olejowy. Nie powinienem się już w zasadzie udzielać ze względu na degradację, ale skończę temat, dzieląc się tym co wiem. Test taki robisz rozpylając olej silnikowy na gładź cylindra. obojętnie jak, nie za wiele, łyżeczka w zupełności wystarczy. To spowoduje krótkotrwałe doszczelnienie pierścieni czyli cylindra. Jeżeli kompresja nie wskoczy wyraźnie to masz wypalony zawór, jeśli pójdzie wysoko, to wiadomo że cylinder padł.
-
Jedrzej nikt cie nie degradował, nasza rozmowa polega na wymianie swoich opinii. Twoje mi dużo pomagają za co dziękuje. Jeżeli głowica jeszcze nie wyciągnięta to tak zrobię dzięki .
-
kolego a powiedz mi ktoś ci naprawia to auto czy sam próbujesz coś z tym zrobić
-
W S typie jest tak naprawdę silnik o innym oznaczeniu AJ28 a nie AJ27 jak w XJ i XK i od początku był bez nikasilu... którego bym nie demonizował... Mam w "domu" BMW E34 z 3.0 V8 z nikasilem przebieg 390 tysięcy i zero dymka... olej bez dolewek od wymiany do wymiany.
-
kolego a powiedz mi ktoś ci naprawia to auto czy sam próbujesz coś z tym zrobić
Mój mechanik dobry kolega który mi wszystkie auta naprawiał v6 v8 v12 i on też twierdzi ze nikasil to jest dobra rzecz ale jak ktoś nie dba o silnik to wszystko możne walnąć. Moje auto nie brało oleju, nie dymiło nawet po usterce ładnie paliło jedyne objawy przed to wypadający zapłon a po założeniu gazu całkiem przestało palić na jeden cylinder a nikasil chyba nie wyciera się tylko na jednym cylindrze, nie było oleju w filtrze ani przepustnicy. Czytałem dużo o tym.
-
Sory to już nic nie rozumiem, to ten mechanik nie wie co się popsuło i nie umie naprawić czy tylko ty tak sobie pytasz bo to prosty temat jest, kompresja spadła luzy zawodowe sprawdziles są ok, to głowica do zdjęcia trochę roboty i gotowe
-
Sory to już nic nie rozumiem, to ten mechanik nie wie co się popsuło i nie umie naprawić czy tylko ty tak sobie pytasz bo to prosty temat jest, kompresja spadła luzy zawodowe sprawdziles są ok, to głowica do zdjęcia trochę roboty i gotowe
Ten mechanik jutro dopiero ściągnie głowice dlatego sobie gdybać mogę po to jest to forum
-
Nie o to chodzi ze nie możesz podyskutowac bo tak po to jest forum tylko myślałem że to jakaś dramatyczna sytuacja a auto naprawia piekarz albo kucharz ale teraz to luzik
-
W S typie jest tak naprawdę silnik o innym oznaczeniu AJ28 a nie AJ27 jak w XJ i XK i od początku był bez nikasilu... którego bym nie demonizował... Mam w "domu" BMW E34 z 3.0 V8 z nikasilem przebieg 390 tysięcy i zero dymka... olej bez dolewek od wymiany do wymiany.
Jest to nieprawdą co piszesz od początku produkcji do sierpnia 2000 roku był nikasil. Jaguar prowadził akcje serwisową i wymieniał silniki. Możesz sprawdzić po numerze silnika tam jest data i godzina produkcji. U mnie tez wszystko latało i oleju nie brał bo wcale nie musi tylko kompresja pada i tyle.
-
Proszę odkopałem post o nikasilu http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,14230.0.html to jest czy nie ma
-
Proszę odkopałem post o nikasilu http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,14230.0.html to jest czy nie ma
Nikasil co to jest i dlaczego jest to problem. Pozwól mi zacząć od stwierdzenia, że nie wszystkie silniki Nikasil problem. Można zapytać, dlaczego, a dostaniesz kilka odpowiedzi, najlepsze, co mogę dać ci to dobre utrzymanie i paliw o niskiej sulpher i brak krótkie wycieczki dostarczy Ci wielu bezproblemowe latach eksploatacji.
Podam linka do definicji Nikasil a także poinformować, że nie jest to problem z jednym produkcji samochodu, choć robię to poinformować obserwuje Jaguar.
Teraz, aby być z tobą szczery Jestem ofiarą wydawania Nikasil i mogę powiedzieć, że nie był zadowolony. Kiedy kupiłem samochód poinformowano mnie, że był dobrze utrzymany przez ASO Jaguar i nadal to samo. Jednak mój silnik nie udało mi się na rozpoczynający się kilka razy i to jest, kiedy znalazłem te informacje na Nilasil. Może być konieczne, aby uzyskać logowania na stronie internetowej, zrób to, że warto. Dostałam też informację, że to tylko potwierdza obawy Nikasil:
http://www.racinggreencars.com/modern/JaguarAJ-V8Engine.pdf (http://www.racinggreencars.com/modern/JaguarAJ-V8Engine.pdf)
Teraz może słyszeliście testu przedmuchów na Nikasil. , Większość z nas nie słyszał o tym, ale muszę powiedzieć, że jest to najlepiej zachowana tajemnica. Sprawdziłem wokół i nikt nie miał pojęcia, jak to wyglądało i nie udało mi się go znaleźć w internecie. W rzeczywistości proces ten był nieco niejasne dla wielu, więc zdecydowała się postarać się o te informacje i mają one dostępne dla innych. Okazało się, że test przedmuchów jest prawdziwy test i faktycznie Jaguar miał tester przedmuchów produkowane. Mam ręce na film, który wyjaśnia procedurę przedmuchów i Dołożę wszelkich starań, aby wyjaśnić ten proces dla Ciebie, dzięki czemu można zrozumieć. Film jest copywrited otrzymałem i jestem w stanie pisać je na tej stronie, jednak będę zapewnienia zasobów i można się z nimi skontaktować i uzyskać własną kopię, jeśli chcesz. Poprosiłem o zgodę, ale nie otrzymał jeszcze nic.
Tester przedmuchów został opracowany w celu identyfikacji nadmierne zużycie otworu. Aby to wtórne wąż odpowietrzający został odłączony i podłączony na obu końcach zrobić, wąż podstawowy jest odłączony, a następnie tester przedmuchów jest instalowany między samochodem i węża. Miernik posiada statyczną czytania (silnik nie pracuje), a następnie samochód został uruchomiony z A / C i wszystkie inne niż istotne wyłączony i jest prowadzony przez 1 minutę, a następnie dodatkową minutę. Wyniki są obliczane (myślę odejmując statyczny od wyników), a otrzymasz wyniki przedmuchów. Teraz, zgodnie z uwagami na taśmie <40ppm jest OK! I <30 ppm jest powodem do obaw!
Fakty te mają zastosowanie do wszystkich AJ-V8 wyprodukowały w latach 1996 i 2001, niezależnie od wielkości i zastosowania (XK 4,0, XJ 4,0 i 3,2, S-type 4.0)
W sierpniu 2000 roku Jaguar zastąpiły Nikasil-okładzin z okładzin stalowych.
Nikasil cut-off date (18/08/00) jest często mylone z datą, kiedy benzyna o niskiej zawartości siarki został wprowadzony do Wielkiej Brytanii (01/01/00).
Do mojej najlepszej zdolności data US napędowy o niskiej zawartości siarki było 2006 i paliwa benzyny wynosiła około 2007 (nie chcą spędził wiele czasu na emisję siarki, ale 1 godziny później to, co mam. Nie prawdziwe dobro na rzecz wyszukiwanie). Ryzyko niepowodzenia Nikosil została znacznie zmniejszona po 01/01/00 w Wielkiej Brytanii, kiedy benzyna o niskiej zawartości siarki został wprowadzony, zwłaszcza w nowych, jak i niskich silników przebieg. Jaguar zastąpić wiele silników Nikasil na gwarancji, więc samochód zbudowany przed datą odcięcia poniżej mogą ewentualnie mieć otwory stalowe z wykładziną (sprawdzić numer silnika).
Nikasil - cut-off date / numer
Pierwszy stali wysadzanej AJ-V8 zjechał z linii produkcyjnej w 2000 roku w dniu 18 sierpnia o 10.43am stąd numer silnika otrzymuje brzmienie:
00 08 18 1043 a dokładniej: 0008181043
Przy tym kawałku informacji łatwo jest dostrzec między Nikasil i silnikiem stali wysadzanej jak wszystkie liczby odnoszą się do daty produkcji i każdego silnika zbudowanego przed dniem 18 sierpnia 2000 roku będzie miał Nikasil nudzi!
Jedynym sposobem, aby sprawdzić, czy masz Nikasil wyłożone silnik jest sprawdzić numer silnika, jak stwierdzono w moim dokumencie.
Sprawdź numer silnika - jest to jedyny pewny sposób poznania.
Numer silnika na V8 pod czarną pokrywą z tworzywa sztucznego, umieszczonego na górnej części bloku do prawej strony na przedniej części silnika, w pobliżu uchwytu podnośnika. Czy istnieje cienka linia pomiędzy odczytami udzielonymi przez tester tester kompresji i przedmuchów, nie mogę powiedzieć, ale przynajmniej teraz wiesz więcej na ten temat.
Proszę odkopałem post o nikasilu http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,14230.0.html to jest czy nie ma
Tutaj masz artykuł o silniku s-type 4.0 i zaraz tez ci go przetłumaczę ale nawet jest zdjęcie silnika
http://www.jag-lovers.org/include/iv.php3?in=/cjw/nikasil.jpg (http://www.jag-lovers.org/include/iv.php3?in=/cjw/nikasil.jpg)
U mnie po rozebraniu i zdjęciu głowicy i próbie olejowej nikasil odpada nic tam nie ma wszystko jak nowe. Ciśnienie na 7 było 0 na 8 5 na innym jeszcze inne i teraz próba olejowa na głowicy zobaczymy jutro co z tego wyjdzie jak nie to pewnie pierścienie albo już sam nie wiem. Z tego co czytam to nikt nie wie o tym nikasilu ale przypadków z s type nie było naprawde w cale do tej pory i każdy się wypowiada ze jest tak samo jak ze nie ma. Jutro wam podeśle zdjęcie
-
Witam dołączam zdjęcie moich cylindrów. Mam pytanie czy trudny jest dostęp do pierścieni i ogólnie wyjąc miskę może ktoś to robił bo głowice w miarę trzymają olej może jedno gniazdo mniej ale akurat nie to co mierzyłem i ciśnienia było zero wiec raczej to pierścienie ale pomysłów już nie mam a wy?
-
No do pierścieni trzeba wyjąć tłok, nie ma innego wyjścia. Także silnik najlepiej wypakować z auta i robić go na stojaku do silników lub stole czy cokolwiek innego na czym można postawić i obracać silnik. Na zdjęciu to te gładzie nie wyglądają za pięknie ale może być mylne przez lampe. Mechanik powinien powiedzieć na żywo co sądzi o tym
-
No do pierścieni trzeba wyjąć tłok, nie ma innego wyjścia. Także silnik najlepiej wypakować z auta i robić go na stojaku do silników lub stole czy cokolwiek innego na czym można postawić i obracać silnik. Na zdjęciu to te gładzie nie wyglądają za pięknie ale może być mylne przez lampe. Mechanik powinien powiedzieć na żywo co sądzi o tym
No właśnie mówi ze nie ma się do czego przyczepić wszystko gładkie głowice ok wiec pozostają pięścienie.
-
dwa pytania:
1: czy mechanik sprawdzał szczelność zaworów?
2: czy mechanik sprawdzał szczelność pierścieni?
Oczywiście po demontażu.
-
dwa pytania:
1: czy mechanik sprawdzał szczelność zaworów?
2: czy mechanik sprawdzał szczelność pierścieni?
Oczywiście po demontażu.
Tak robił próby olejowe i w miarę trzymał olej i na głowicy tez jutro ma się zabierać dalej bo miał urlop ale mówił ze na dwóch cylindra trochę szybciej ubyło ale to przez cały dzień
-
Witam pisze bo teraz potrzebuje części jakie muszę wymienić w silniku i tym sposobem wam opisze co mam do wymiany
Pierścienie tłokowe
Panewki korbowodowe
Dwie głowice do sprawdzenia to już zawiozłem oraz na napinaczach miedzy wałkami rozrządu są pęknięcia wiec najbardziej pierścienie i panewki gdzie to można kupić ?
-
Pierścienie firma prima w Łodzi a po co ci panewki co luz jest czy przytarte o panienki zapytaj w sklepie V12
-
Pierścienie firma prima w Łodzi a po co ci panewki co luz jest czy przytarte o panienki zapytaj w sklepie V12
No właśnie trochę przetarte dzięki bardzo sprawdzę to firmę bo ciężko znaleźć
-
Dzwoń do szamotuł, do lolka, niewaskieauto, nie masz w szufladzie takich gratów? przegrzebałeś tych silników chyba aż ze dwa nawet!!! Więc na pewno coś po składaniu zostało... HAHAHAHA!!!
-
U Karola to można używki kupić a takiej trzody nie polecam, pierścienie są na pewno do 4.2 bo dzisiaj znajomy zakładał komplet za śmieszne pieniądze z primy właśnie a Krzychu w v12 kiedyś mi coś mówił o panewkach więc pytaj tam, a w Szamotułach to se cały silnik można kupić za milion pesos
-
motor cały chyba za 4kzł. Jakoś tak mi mówił. Kto pyta nie szuka.
-
4.0 są drogie bo większość jest popsuta
-
Zgadza sie, jak nie silnik to ta cholerna skrzynia forda.
-
Kiedyś słyszałem ford gówno wort
-
Kiedyś słyszałem ford gówno wort
Opel i Ford gówno word
Dzwoń do szamotuł, do lolka, niewaskieauto, nie masz w szufladzie takich gratów? przegrzebałeś tych silników chyba aż ze dwa nawet!!! Więc na pewno coś po składaniu zostało... HAHAHAHA!!!
Już jak robić to nie pchać znowu używek tylko dla siebie bo jak bym chciał to mam motor 3300 zł 130000 km przebiegu
U Karola to można używki kupić a takiej trzody nie polecam, pierścienie są na pewno do 4.2 bo dzisiaj znajomy zakładał komplet za śmieszne pieniądze z primy właśnie a Krzychu w v12 kiedyś mi coś mówił o panewkach więc pytaj tam, a w Szamotułach to se cały silnik można kupić za milion pesos
Dzwonilem do Krzyska z V12 i dobral mi pierscienie i panewki po numerze silnika i ale najpierw zapyal czy z nikasilem czy bez i juz zglupialem. Po numerze silnika okazalo sie ze mam nikasil i ida do mnie panewki do silnika z nikasilem. Koszt panewek i pierscieni to koklo 2000 zl ale juz wlasnie zamowilem silnik z 2003 bez nikasilu z przebiegiem 130000 bo jeszcze w srode jak mi powiedza ile glowice to mi sie odechce zyc. Dzieki ale nikasil jest w s-type i widac to juz na moich cylindrach
-
ręce opadają bo zabrałeś się za remont nie mając zdiagnozowanego problemu.
Ja dorzucę ze parę kamyków do ogródka, które spokojnie spełniają problem
1. zapchane katy
2. komp z BRC przesteruje wtryski benzynowe. Dokładniej jest to w zasadzie komputer wykonawczy wystarczy że się sypnął i masz klops
3. elementy sterujące są walnięte albo po za zasięgiem skalą
a zatem...
Co pokazuje Ci na krótko a co na długoterminowym dawkowaniu wtrysku. ?
4. rozrząd nie przestawiony?
https://web.facebook.com/ECSwroclaw/videos/304596769664567/
-
Napisałem problem pierścienie i panew ki do roboty plus głowice nie ma ciśnia wiec co ma komputer od gazu rozrząd nie przestawienie po prostu lepiej zmienić silnik i tyle .
-
a-ha to nie doczytałem, tylko zastanawia mnie ten migający check engine...
-
Miga check bo zapłon wypada
-
aha...
no ale nie... jak wypada zapłon to w S-type 4.0 włacza mu błąd zapisany na freeze frame i jest check stały. Ma taki tryb - Misfire Monitor Drive Cycle i zapala go na betonowo. Wszystkie p300 w górę tak działają. Tak jest prawidłowo w v8-ce a wszystko inne to są anomalie.
Stąd napisałem, że migający check mnie zastanawia.
pzdr
-
Nie ma cisnienia i cewka nie dziala dlatego check i wypadajace zaplony
-
No nie do końca KRISS. W 90% aut wypadanie zapłonu to właśnie miganie checka aby kierowca już wiedział, że to poważna sprawa. A stałe zapalenie to info o jakiejś usterce nie koniecznie związanej z zapłonem.
W Porsche np. potrafi się nic wyświetlić oprócz wykrzyknika który np. oznajmia też o za niskim stanie płynu do spryskiwaczy (też nie wszystkie modele tak mają). Głównie Cayenne
-
nie no przepraszam chciałem pomóc, w sumie się wygłupiłem
Zwracam jednak uprzejmą uwagę, na to co napisałem. Misfire Monitor Drive Cycle - jak działa, co robi i po co, co włącza i jak - w jakim trybie.
pozdrawiam
-
KRISS dla mnie ok, nie wiedziałem o tym, teraz wiem co mi sygnalizował samochód jak mi się po kupnie na benzynie mapy układały. Cały czas poprzednik męczył paliwo ludzi z pejsami, jak upalałem na Pb to mi przerywał, i mrugało, po trzech bakach tylko Pb silnik się odmienił jak by miał nowe mapy wtrysków. Teraz wiem o co chodziło z mruganiem check...
-
Co myślicie o tej firmie ? Miał ktoś stycznosć bo był bym lekkomyślny jak bym nie zapytał
http://allegro.pl/silnik-kompletny-jaguar-s-type-4-0-8v-wroclaw-i6152305209.html (http://allegro.pl/silnik-kompletny-jaguar-s-type-4-0-8v-wroclaw-i6152305209.html)
2003 rok podobno sprawdzany 160000 tys.km auto rozbite tyłem ale ciśnienia nie sprawdzał pan cena do negocjacji i z gwarancją rozruchową czyli tyle i przesyłka gratis
-
silnik jak na mój gust nie może być z 2003 roku, bo wtedy były już 4.2... silniki 4.0 były do 2001 roku... od 2002 r. były już 4.2 (pierwszy lift)...
-
Widzisz sprawdziłem to co mówisz i masz rację. Pierwsza pomoc, bardzo dziękuje
-
jeśli, ci się już uda, znaleźć, to weż ze skrzynią w dobrej cenie... 5r55n bo to straszne badziewie jest. zakładam juz kolejna, licząc z tą od nowości to trzecia.
-
Powiem ci że mialem może z 8 Automatów w swoim życiu i ten chodzi najlepiej a jeszcze chciałbym olej zmienić,
Oto numer silnika z aukcji powyżej 00.10.14 10:16
Czyli 2000r. 14 październik godz. 10-16
-
Również miałem dziesiątki automatów do dyspozycji. Mój w jaguarze 4.0 2001 rok też chodził idealnie, doskonale, zachwycałem się i wychwalałem, aż zdechł na kartuskiej, i to z partyzanta bez zapowiedzi, drugą od Giermka założyłem i od samego początku był problem, firma porządna natychmiast przysłała reklamacyjną, teraz po majówce zakład od skrzyń, nie miał czasu, dopiero w tym tygodniu będzie montaż. sam koszt mercona i robocizny już mnie osłabia. Jakość skrzyni jest kiepska, zresztą wiele jest złych opinii na ten temat, ogólnie 4.0 to badziewie. Coraz częściej się utwierdzam w przekonaniu że błędem było to kupić.
-
Również miałem dziesiątki automatów do dyspozycji. Mój w jaguarze 4.0 2001 rok też chodził idealnie, doskonale, zachwycałem się i wychwalałem, aż zdechł na kartuskiej, i to z partyzanta bez zapowiedzi, drugą od Giermka założyłem i od samego początku był problem, firma porządna natychmiast przysłała reklamacyjną, teraz po majówce zakład od skrzyń, nie miał czasu, dopiero w tym tygodniu będzie montaż. sam koszt mercona i robocizny już mnie osłabia. Jakość skrzyni jest kiepska, zresztą wiele jest złych opinii na ten temat, ogólnie 4.0 to badziewie. Coraz częściej się utwierdzam w przekonaniu że błędem było to kupić.
Ja tez ale mysle ze to opanuje i bede pilnowal wymiany oleju w skrzyni co roku
-
Chyba nie myślisz że olałem olej...
-
Nie ale mówię tylko ze skoro jest lewa to trzeba będzie o nią dbać jwszczęcia bardziej
Chyba nie myślisz że olałem olej...
Dzwoni blondynka do swojego zaprzyjaźnionego mechanika.
- Panie Kaziu. Co to jest? Gęste, tłuste, brązowe i wycieka mi spod silnika?
- To olej - odpowiada Pan Kaziu.
- Już olałam, nie ma sprawy.
-
Dzisiaj przyjechał silnik nr.00 10 14 1016 bez nikasilu i jestem bardzo szczęśliwy zobaczymy jak odpali :) Koszt to 3000 zł z przesyłka bo miał połamane obudowy zaworów :)
-
Opowiadaj jak ożyje.
-
ja mam dylemat bo odbieram jutro z naprawy mojego 4.0 . Robiona była skrzynia i zastanawiam się nad sprzedaża bo mam taką możliwość. Jak myślicie dalej pchać się w koszta ?
-
To zostaw, ja też robiłem skrzynie w 4.0 i chcę grata spuścić. Rynek zapchamy. :-hehe
-
ogólnie z auta jestem zadowolony ale to 4.0 teraz skrzynia zaraz silnik po to 2000r. Mam już kupca ale mi szkoda
-
Ja też lubię to auto, ale zakładam drugą skrzynię, nie mogę się do kolejki dopchać, mam juz dosyć.
-
Trzeba zrobić zrzutę na angola;) :-10points Ja może koło piątku będę jeździł postaram się dać parę fotek
Tęsknie za x300
-
Odpalam z rana auto a tu nie słychać rozrusznika, otwieram maskę a tu nie ma silnika...
-
spieszyli się że katalizatorów nie ukradli... Teraz lakierować komorę silnika można, będzie perełka!
-
Auto tyle lat w Polsce i jeszcze są dziwne ....pewnie ciężki dostęp
-
Witam, silnik wymieniony ładnie chodzi jestem zadowolony ale szkoda tylko tych 4000zł ale jazda autem mi to wynagradza:) Myślę ze teraz jak będę szukał kota to bez nikasilu lub niskim przebiegiem
-
No... temat zamknięty. Gratulację i szerokiej drogi. :-super