Autor Wątek: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.  (Przeczytany 15237 razy)

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 16, 2015, 21:20:48 pm »
voitec
Twój X to wersja europa czy usa???
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 877
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 16, 2015, 22:09:16 pm »
voitec
Twój X to wersja europa czy usa???
Mój to europejska wersja.
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG

szach

  • Gość
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 18, 2015, 06:58:25 am »
Zakładał ktoś gaz w X-Type w okolicach Warszawy? Ten drugi gazownik, który chce się podjąć instalacji jest właśnie z Warszawy, ale do tej pory nie podjąłem decyzji, czy mu zaufać, że wszystko będzie chodziło i nie będzie żadnych błędów.

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 19, 2015, 21:20:57 pm »
Podaj adres i nazwę Zakładu to się zweryfikuje.
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 877
Odp: Koszt fazy cieklej lpg do x-type.
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 19, 2015, 22:31:34 pm »
Ja myślę, że jest szansa, żeby dobrze zamontowali lpg w każdym zakładzie, jeśli się ich dobrze przypilnuje zwracając uwagę np na to żeby:
- butla nie była zamontowana do jazdy na wstecznym
- wielozawór z wyjściem 8mm
- faro lub miedź 8mm
- krótkie i równe wężyki do lpg
- dostatecznie wydajny, dobry reduktor odpowiednio zamontowany
- dostatecznie wydajne, dobre wtryski odpowiednio zamontowane
- programowalny emulator ciśnienia paliwa

Wtedy to już jest pewnie 70% sukcesu (o ile o czymś nie zapomniałem). Pomijam już kwestię faHowców, którym przy montażu np. wpadnie wkręt do dolotu a później do silnika..

Później pozostaje kwestia wystrojenia tego...

Co do elektroniki to tu jest wiele możliwości. Gdzieś tam ktoś wspomniał o agisie - miałem w poprzednim samochodzie i sprawowało się znośnie, nigdy nie udało mi się zwalczyć odczuwalnego przejścia z PB na LPG, zawsze było czuć, ale jeździło w miarę, problemów nie było. W Jagu mam BRC i z nim będę walczył, żeby to jeździło tak jak powinno. Tu widzę, że opcje są inne niż w Agisie, tam była cała mapa do ustawiania tutaj jest to jakoś bardziej ograniczone. Soft od BRC taki jakiś mniej intuicyjny mi się wydaje, aczkolwiek tak jak było założone, tak obecnie teraz jeździ. Przejście PB->LPG jest całkiem spoko. Zobaczymy co będzie dalej, bo osiągów na pewno na LPG brakuje względem Pb.
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG