Dział Techniczny > XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)

zimowe rosterki - jak wyciągnąć 400KM.???????

<< < (2/5) > >>

richie:
wogule to jest gość który założył dwa megasquirty i dwie turbosprężarki gareta i wyszło mu jeszcze lepiej. Co do samego kompa to wystroić się da gorzej z podłączeniem pod fabryczną wiązkę, Jarek ma zalozonego megasquirta w fabrycznym boxie w bagazniku ale on robił to z oszczędności, więc trochę inna bajka. W przyszłym tygodniu będe widziałsie z gościem który podobno jest w stanie obmysleć plan dzialania ponadstandartowy ale zobaczymy. Jeśli ktoś ma pomysły, zna strony itp. dajcie znać


--- Cytuj ---z moich przemysleń:
Musisz go odetkać,
czyli zrobić całkowicie nowe kolektory dolotowe, ale musisz też je gdzieś upakować...   razem z airboxami. ITB + big bore na wydechu. Oczywiście głowice pre HE, wałki i wystarczy. 400 powinno się zjawić niepostrzeżenie.
--- Koniec cytatu ---

kolektorów sie nie boje, zrobie je nowe z nierdzewki, airboxy tak samo i dzięki temu trochę miejsca wyżej będzie, generalnie jak to z prototypami bywa narazie wszystko w głowie ale mam kolegę który zrobi mi projekt w autocadzie. zobaczymy, myślę że pomysł warty uwagi.

jag-max:
polecam: http://www.msefi.com/index.php oraz http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=30815

nowicjusz:
nim zaczniesz sie osmieszać jak agrotuningowcy montujący filtry stozkowe to moze przypomnij sobie lub zaczerpnij wiedzy z zakresu praw fizyki -jesli takie dobre są te stozki  to dlaczego zaden producent nowych aut ich nie stosuje a woli zastosować inter coler  ??

tomz:
co ma filtr do intercoolera.........  ??????

optre:
To samo co piernik do wiatraka.  :-W
żarcik oczywiście, filtr filtrem, a intercooler ma chłodzić powietrze dostające sie do silnika.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej