Dział Techniczny > XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150)
Zalety i wady(brak;-)) modelu Xk8/XKr
czapka:
Rozwiń proszę temat dwóch sprężarek ???
V12:
Też jestem ciekaw gdzie ta druga sprężarka??? Chyba, że ta od klimy także się liczy ;)
Małe sprostowanie: XKR ma skrzynię Mercedesa, a nie "ZF od Mercedesa"
Jeśli będziesz dbał o stan górnych mocowań amortyzatorów, to trzonek nie obróci się i kabelkom nic nie grozi.
Zwierzu:
No kurcze nie wiem jak jest z tymi sprężarkami :)
Mam takie cóś na silniku, i dla mojego niefachowego oka wygląda to na dwie sprężarki osiowe - ale może to tylko jedna sprężarka, za to tak dziwacznie zabudowana, że wygląda jakby miała dwa kadłuby. Mogę wam cyknąć fotkę przy najbliższej okazji.
Faktem jest, że napędzana jest w jednym miejscu - czyli to chyba jednak jedna sprężarka.
A powinna być jedna czy dwie?
Wybaczcie moją "zieloność" w temacie silników do Jaguara.
Pozdrówka
czapka:
Te dwie puszki po bokach to intercoolery.
[załącznik usunięty przez administratora]
Zwierzu:
Dzięki - ja traktowałem te puszki jako kadłuby sprężarek. Powoli wszystkiego się nauczę :)
Na razie zamiast studiować budowę sprężarki do silnika Jaguara studiowałem cały wczorajszy dzień... podręcznik celny.
Pozdrówka
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej