Dział Techniczny > XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150)

Zalety i wady(brak;-)) modelu Xk8/XKr

<< < (3/4) > >>

czapka:
Rozwiń proszę temat dwóch sprężarek  ???

V12:
Też jestem ciekaw gdzie ta druga sprężarka??? Chyba, że ta od klimy także się liczy ;)
Małe sprostowanie: XKR ma skrzynię Mercedesa, a nie "ZF od Mercedesa"
Jeśli będziesz dbał o stan górnych mocowań amortyzatorów, to trzonek nie obróci się i kabelkom nic nie grozi.

Zwierzu:
No kurcze nie wiem jak jest z tymi sprężarkami :)

Mam takie cóś na silniku, i dla mojego niefachowego oka wygląda to na dwie sprężarki osiowe - ale może to tylko jedna sprężarka, za to tak dziwacznie zabudowana, że wygląda jakby miała dwa kadłuby. Mogę wam cyknąć fotkę przy najbliższej okazji.

Faktem jest, że napędzana jest w jednym miejscu - czyli to chyba jednak jedna sprężarka.

A powinna być jedna czy dwie?

Wybaczcie moją "zieloność" w temacie silników do Jaguara.

Pozdrówka

czapka:
Te dwie puszki po bokach to intercoolery.

[załącznik usunięty przez administratora]

Zwierzu:
Dzięki - ja traktowałem te puszki jako kadłuby sprężarek. Powoli wszystkiego się nauczę :)

Na razie zamiast studiować budowę sprężarki do silnika Jaguara studiowałem cały wczorajszy dzień... podręcznik celny.

Pozdrówka

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej