Dział Techniczny > XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150)
Zalety i wady(brak;-)) modelu Xk8/XKr
DaFetti:
Witam,
chciałbym rozpocząć dyskusję na temat oczywistych zalet i braku wad modelu XK8/XKr;-)
Ostatnio Jeremy Clarkson przy okazji prezentacji nowego modelu XJr powiedział o XKr:
Tylne zawieszenie było piętą achillesową poprzedniej wersji - czy coś w tym stylu.
Sam na własnym przykładzie wiem, że Nasza ukochana marka miała swoje "pięty achillesowe" - w moim np. przy
100 tys siadła skrzynia biegów (automat) - wg pracownika serwisu w Katowicach, cytuję - skrzynie Fordowskie
nie były do końca skonfigurowane z silnikami;-)
Pozdrawiam
CAR SERVICE:
Witam wszystkich kotolubnych.Na początku chcę się wypowiedzieć na temat ''wad'' naszych kotów i co do nich to kto chciałby mieć partnera bez wad ? Jak byśmy sami na tym tle wyglądali?Ale tak poważnie to starszy xk8/xkr miał skrzynie biegów zf z produkcji dla mercedesa sl.Co do tylnego zawieszenia to uszkodzeniu ulegają amortyzator prawy -jego układ połonczenia w wersji z zawieszeniem cats (powodem jest fakt obkręcania się tłoka amortyzatora i urywania kabelków, czego można uniknąć zabezpieczając tłoczysko przed możliwością ruchu obrotowego)
drugim mankamentem to przekładnia główna która ulega często wysypaniu zębów-ale przeważnie w wersjach po tuningu i żle eksploatowanych to znaczy jak ktoś chce sobie podriftować i na obrotach włączy bieg.
To na tyle z mojego doświadczenia co do XKR bo takiego mam i znam i kocham pomimi ''wad''o których się niepamięta.Pozdrawiam Bogdan.
Robson:
Bogdan witam serdecznie na naszym nowym forum. Przywitaj się ze wszystkimi w powitalni. :-R
zyrcia:
Car Servis,
Normalnie powaliłeś mnie na kolana :-K. Jak przeczytałam o tych zębach i kabelkach to teraz już wszystko jasne ;D. Zawsze miałam szacunek do wiedzy fachowej.
kogutki:
bogdan :-witamy i dzieki za ten komentarz :-10points
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej