Autor Wątek: valtek  (Przeczytany 8696 razy)

peres20

  • Gość
valtek
« dnia: Listopad 01, 2009, 19:50:05 pm »
Witwm szanowne grono . mam tekie tytanko. czy wtryski gazowe valtek nadaja sie do kota , czy dadza rade ?? pytam dlatego ze mam zamiar zagazowac kota i proponuja mi valteka listwe wtryskowa. z gory dziekuje i pozdrawiam :-V :-R

Hornet

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 01, 2009, 21:23:24 pm »
Zgiń przepadnij z tymi Valtekami. Jak rozumiem zakładasz gaz do czterdziestki?
W innym aucie, nie tak specyficznym do zagazowania miałem toto i sie nie nadaje do niczego. Nieprecyzyjne, wolne i słabej jakości jest toto. Proponuje Magic jet-y pojedyńcze, króciutkie rurki między wkrętkami a wtryskiwaczem.
A jaka elektronika i reduktor?
pozdr

Jakub32

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 02, 2009, 14:46:16 pm »
Witam, mój kot XJ40 posiada instalacje LPG z reduktorem PRINS, natomiast wtryski mam VALTEK czerwone. Instalacja złożona w 2007 roku, przejechane 90 tys km. Od założenia instalacji , poza wymianą filtrów nie było żadnej ingerencji , ani w regulację, ani nic sie nie zepsuło. Przejscie LPG Benzyna i odwrotnie bez nawet cienia szarpniecia nawet przy -20C. A kultura pracy na LPG i benzynie dokładnie taka sama.

peres20

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 04, 2009, 13:45:10 pm »
witam, sterownik gazu ma byc STAG300 + listwa Valtek . piszcie dalej czekam. dzieki z gory za info i pozdrawiam. zagazowac chce 40-stke 4.0. :-V

Jakub32

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 04, 2009, 14:13:35 pm »
Reduktor Prins i wlew Tomassetto ukryty pod odblaskiem z tyłu na zderzaku, ja mam dokładnie taki zestaw i 100% satysfakcji

Jakub32

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 04, 2009, 17:07:18 pm »
Znam ludzi, którzy zakładali wszystko z najwyższej półki, a potem okazało się, że w zetknięciu z polskim gazem było rozczarowanie. Prinsa mam oryginalnego, a o wtryskach złego słowa nie powiem, ani razu nie zdarzyło się coś co obniżyłoby kulturę pracy silnika. Poza tym silnik AJ6 nie jet dziś żadnym szałem technicznym - wystarczy spojrzeć na rozwiązanie zapłonu .

Jakub32

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 04, 2009, 20:54:59 pm »
Myślę, że na temat wtrysków i jego rodzajów wiem wystarczająco. Nie mówię, że są the best, dla mnie najważniejsze, że są skuteczne i spełniają moje oczekiwania.   Mam wykształcenie wyższe techniczne, może nie samochodowe (od 15 lat latam na samolotach wielosilnikowych), ale o silnikach i ich termodynamice wiem zdecydowanie sporo. Instalacja zakładana była w firmie Szawix w Szprotawie i nie po to, aby auto sprzedać, ale po to aby jeździć. Myślę, że moja 40-ka robi jedne z większych przebiegów tu na forum.
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2009, 21:06:19 pm wysłana przez Jakub32 »

Jakub32

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 04, 2009, 21:15:08 pm »
A wtryski o jakich piszesz kolega z pracy ma w swojej X300 z reduktorem Landi Renzo (instalacja zakładana w Holandii) i w ciagu ostatniego roku wymienił juz dwa.
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2009, 21:19:19 pm wysłana przez Jakub32 »

qbaty

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 04, 2009, 21:29:17 pm »
jednak bede tyle ze juz nie w formie zyczliwej a uszczypliwej  :-super :-super
A ja myślałem, że to już nastąpiło jakiś czas temu  :-gwizd

Offline Feler

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 230
Odp: valtek
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 04, 2009, 21:43:26 pm »
jednak bede tyle ze juz nie w formie zyczliwej a uszczypliwej  :-super :-super
A ja myślałem, że to już nastąpiło jakiś czas temu  :-gwizd
Lepiej - większość z nas już pewnie zapomniała, że radzio potrafi bez zgryzoty, w normalnym tonie odpowiedzieć na pytanie... - ale widocznie: "ten typ tak ma..." ;)
Najgorsze są skrajności...
XJ40 - Sovereign'87 - był :(, X308 - Daimler Long'99 - jest :)

peres20

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 07, 2009, 09:56:50 am »
Magic jet owszem jest bardziej wydajnym wtryskiem i szybszym , ale jest zawrazliwy na polski gaz, a valtek to valtek wolniejszy mniej wydajny ale polski i w dobrej cenie , a jak zamontuje nowy gaz to mam gwarancje i mnie to ryba. moja siostra miwesiac temu zołozyła staga300 na valtekach do Vitary 2.0 V6 i złego słowa nie moze powioedziec zero spadku mocy i niewyczuwalny moment przełaczenia benzyna- gaz. mysle ze o wydajnosci LPG bardziej decyduje parownik musi byc odpowiednio duzy. a sterownik staga300 jest na tyle inteligentny ze radzi sobie z valtekiem .

Do _radzio 1 , o ile pamietam to Ty tez zmieniałes wtryski nie dawno  na te magic jety, wiec pojezdz na nich rok i wtedy sie wypowiedz na ten temat. Zobaczymy czy nadal bedsziesz miał o nich takie samo zdanie. Pozdrawiam. ja za instalacje musiałbym zapłacic 2400zł ( stag300+listwa valtek+ parownik- reduktor LANDIRENZO).
Pozdrawiam. :-V

macho

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 07, 2009, 17:55:23 pm »





widze ze biedota pokupowala sobie koty i zyluje na czym sie da bo inaczej tego nazwac niemozna.



NIE MOŻNA :-hehe :-hehe :-hehe winić biedoty, że zamiast dorabiać się fortuny wolała najpierw nauczyć się ortografii :-gwizd

Hornet

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 07, 2009, 19:14:38 pm »
peres20:
Wiesz, gwarancja jest na wszelki wypadek - jak zaczniesz jezdzic na ustawienia gazu regulacje, kalibrowanie wtrysków to może Ci przejść optymizm.
Pytanie było o to jakie graty do instalacji - napisalem co myśle o valtekach. Innym chodzą dobrze - super, oby tak dalej. JA nimi moge np rzucać w kaczki ;-)
pozdr

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.283
Odp: valtek
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 08, 2009, 16:44:10 pm »





widze ze biedota pokupowala sobie koty i zyluje na czym sie da bo inaczej tego nazwac niemozna.



NIE MOŻNA :-hehe :-hehe :-hehe winić biedoty, że zamiast dorabiać się fortuny wolała najpierw nauczyć się ortografii :-gwizd


 :-10points :-10points :-10points :-10points :-10points :-10points :-10points :-10points :-10points :-10points


Mam nadzieję, że ten tekst o biedocie to był jakiś niezaplanowany wybryk. Bo inaczej powinniśmy wprowadzić poziomy dostępu do forum - na podstawie PIT-u rocznego :) :) :)

Nadal nie rozumiem co ma gaz do biedoty i do Jaguara. Tylko bogatym wolno jeździć Jaguarem? Jak jestem bogaty to nie mam prawa zamontować LPG do samochodu? Nic nie kumam...

To byłem ja, biedota.

Sam sobie w życiu jakoś nie radzę, Więc Biuro Porad dla innych prowadzę.

qbaty

  • Gość
Odp: valtek
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 08, 2009, 21:18:22 pm »
Radzio, chciałbym Cię w imieniu swoim, a także, mam nadzieję, większości forumowiczów, poprosić o złagodzenie tonu Twoich wypowiedzi. Twoja obecność na forum wnosi wiele dobrych merytorycznie treści, jednak Twoja złośliwość i szyderczy ton może skutecznie zniechęcić wielu, szczególnie tych, którzy na naszym forum są od niedawna i nie zdążyli się przyzwyczaić do Twojego specyficznego sposobu bycia.
Proszę Cię - przestań odreagowywać swoje problemy/niepowodzenia/frustracje/cokolwiek obrażając ludzi na tym forum, a ewentualne osobiste "porachunki" załatwiaj przez priva.

 :-thank