Mam ostatnio małe problemy z błędami, wywala mi Fail fuel 46, 47 i czasem 89
Obydwa pierwsze odnoszą się do silnika krokowego, zastanawiam się co może być przyczyną tego błędu, teoretycznie błąd 46 to przerwa lub zwarciew obwodzie cewki 1 silnika krokowego, a 47 w 2 cewce, ale jak skasuje błędy to nie wywala mi ic na nowo od razu tylko np. za kilka dni. Do silnika krokowego dochodzą prawidłowe napięcia, nie jestem w stanie zmierzyć w momencie wystąpienia błędu, bo wygląda na to że zwarcie lub przerwa w obwodzie pojawia się na chwilke, i zaraz jest ok, ale check engine świeci się do skasowania blędów. Czy wymieniać silnik krokowy, czy szukać usterki gdzieś indziej?
A odnośnie błędu 89 to niby przerwa lub zwarcie w obwodzie zaworu elektromagnetycznego od ukladu EVAP.
Nie do końca wiem do czego to służy i nie potrafie zlokalizować tego zaworu.