Autor Wątek: blad P-1000 i p-p0191  (Przeczytany 12706 razy)

pablo

  • Gość
blad P-1000 i p-p0191
« dnia: Wrzesień 23, 2009, 12:05:33 pm »
podczas badania kociaka wyskakuja na komputerze bledy p1000 i p p0191 , auto szarpie na benzynie, spada znacznie cisnienie w listwie od ok 366 do 40 i gasnie , wszystko wskazuje na to ze jest to czujnik cisnienia paliwa ale czy ktos z was moze umie rozkodowac symbolike tych bledow  x type 3,0 v6 prod od 04 r , dodam ze auto ma zamontoany gaz , na gazie proacuje bez problemu , problem pojawia sie gdy przelacze na benzyne

adam74

  • Gość
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 23, 2009, 12:52:07 pm »

pablo

  • Gość
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 23, 2009, 15:43:11 pm »

maciejlodz

  • Gość
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 23, 2009, 15:45:56 pm »
P0191 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 23, 2009, 15:55:26 pm »
stawiam na problem z pompa paliwowa. moze byc tak, ze przy zalozenie gazu nie brali pod uwage, ze
pompa caly czas nadal pracuje nawet jak auto jest na gaz. paliwo wraca, jednak pompa musi pracowac
z wieksza cisnienie bo bypass jest mnieszy niz doplyw do silnika. po prostu pompa moze przez to sie
nadpracowac. sprawdz cisnienie pompe.

czy skasowales blad i problem istnieje nadal ?

ps rozkodowanie OBD2 masz tutaj: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,164.0.html

adam74

  • Gość
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 23, 2009, 16:47:56 pm »
ja tylko dodam, ze kody OBD są takie same nie zależnie od marki auta

pablo

  • Gość
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 24, 2009, 09:36:00 am »
witam, mysle ze to nie jest pompa , z prostego powodu ... auto jedzie na benzynie do momentu kiedy zupelnie nie pusci sie nogi z gazu , gdyby sie pompa zacierala tym bardziej na wyzszych obrotach nie podawala by paliwa , problem jest kiedy auto pracuje na wolnych obrotach na benzynie, wtedy nagle cisinienie w listwie spada do 40 nawet auto zaczyna szrpac, gdy wylaczy sie silnik cisnienie wraca do normy w listwie ....
moze ktos z was mial taki przypadek blad po191 wskazuje na cisnienie w listwie ............

dariusz

  • Gość
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 17, 2009, 15:17:02 pm »
Musisz skontaktować się z gazownikiem. Z Jaguarami przy instalacji gazu jest pewien problem (dublują się sygnały o ciśnieniu paliwa na listwie). Niezbędny jest jakiś modulator. Jest on w sprzedaży u gazowników za jakieś 200 zł, ale u takich którzy instalowali już gaz w Jaguarze.

Whisnia

  • Gość
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 17, 2009, 15:21:22 pm »
Modulator być musi   ;D

lisman11

  • Gość
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 24, 2010, 23:05:45 pm »
Witam...Mam ten sam problem...Również mam gaz w x-typie....Proszę o odpowiedz co z tym zrobic bo już do głowy dostaje :)dziękuję:)

ktr

  • Gość
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 06, 2011, 15:42:36 pm »
ja też mam LPG i błąd P0191 (ciśnienie na listwie), mam zamontowany emulator AEB. Jeżdżę z tym i tyle, ale ciekawi mnie co może być przyczyną, nie widzę innych objawów niż świecący się check.

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 06, 2011, 21:55:43 pm »
Koledzy nie piszczcie głupot w jagach 3l nie ma powrotu do zbiornika.
Emulator musi być bo z czasem komp pb zfiksuje i trzeba zrobić "adaptację".
Bez wyłączenia (emulacji) odczytów i pompy komp pb widzi duże ciśnienie w listwie i ekstremalnie skraca czasy wtrysku.

pozdrawiam
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

ktr

  • Gość
Odp: blad P-1000 i p-p0191
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 10, 2011, 09:30:26 am »
Ja mam emulator, ale nie mam zamontowanego odcięnia na pompę by nie pracowała jak jadę na LPG. Czy muszę zrobić takie odcięcie na pompę paliwa? Bo na razie emulator nie usunął problemu z błędem P0191.