Ja powiem szczerze, ze jak przeczytalem o tym plynie hamulcowym to rowniez jestem zdziwiony. Dla mnie on zawsze zarl gume.. Co do rozpychania tloczkow polecam klucz YATO, bardzo sobie chwale i juz sporo hamulcow nim zrobilem. Nalezy jeszcze pamietac o jednej rzeczy, otwarcie zbiorniczka z plynem hamulcowym i o ujeciu plynu np. strzykawka..
btw: jak tarcza jest fioletowa to wez po porstu zamow komplet hamulcow na przod (tarcze + klocki), nie wiem jaka jest tutaj konstrukcja bo jeszcze nie rozbieralem, ale warto kupic tez smar np. ATE do sworzni hamulcowych bo miedziany mi sie tutaj nie sprawdzil.. Wiekszosc srub radze przesmarowac, ale wlasnie tym ATE albo miedzianym jak nie masz, zeby kiedys dalo sie to jeszcze odkrecic, nie smaruj zadnym zwyklym do lozysk czy grafitowym bo sie zapiecze na amen..
pzdr