Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Luz na mocowaniach maglownicy xj40 1991r.
wtom:
Poliuretan do tego się nie nadaje, jest za twardy i do tego kruchy. Do przekładni Adwest są nowe zestawy naprawcze 1 do 1. Do ZF też już się pojawiły na eBayu.
Six:
Nie widzę tych zestawów do ZF, to były jakieś oryginały, czy reprodukcje?
W sumie czy warsztaty oferujące regenerację maglownic mają dostęp do oryginalnych mocowań? To by była najlepsza opcja, gdyby zrobić regenerację i na nowych, oryginalnych tulejach gumowych.
wtom:
https://www.ultimatepowersteering.com.au/jaguar-xj40-series-with-zf-power-steering-racks/
Yoohas:
--- Cytat: Six w Kwiecień 29, 2024, 13:23:53 pm ---Na czym konkretnie polega problem z tymi poliuretanowymi mocowaniami maglownicy? Rozumiem, że nie tłumią zbyt dobrze drgań, ale jak to się w praktyce objawia? Hałas? Ciągłe „mrowienie” na kierownicy? Poważnie to rozważam w X300, ale jeśli po 200km mam mieć takie uczucie w dłoniach, jak po przejażdżce jednocylindrowym motocyklem, to chyba się wstrzymam…
--- Koniec cytatu ---
U mnie (w innym aucie niż Jaguar) po prostu bardziej przenosiły się drgania na kierownicę. Trafiły mi się nowe oryginalne gumy i do nich wróciłem. Jest wspaniale. Jest to zwykły kilkudziesięcioletni hatchback z mocniejszym silnikiem - więc raczej ma służyć do normalnej, komfortowej jazdy.
Także o ile ma to sens zapewne w torowym Lotusie, to w limuzynie - nie widzę sensu. Nie o precyzję prowadzenia tu walczymy ;)
Nawigacja
Idź do wersji pełnej