Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Odpowietrzanie i wymiana akumulatora ABC

<< < (2/3) > >>

Jaguar XJ6:
Czujniki ja miałem przy każdym kole. Powodów kontrolki ANTI LOCK może być kilka , zapowietrzone hamulce , zużyta/nieszczelna pompa, albo gruszka która nie trzyma ciśnienia.

katar83:
Kody ABS mozna odczytac z komputera(migaly ktores swiatelka i z tego sie zczytuje numer) i bedziesz wiedzial co jest nie tak. Instrukcja gdzies powinna byc na forum lub ktos przypomni.

bilek02:
Trochę czasu minęło od kiedy utworzyłem, auto długo stało pod dałem i wróciłem teraz do grzebania.
1. Hamulce są dobre i przód i tył (sprawdziłem to), natomiast to co zauważałem to to że podczas naciśnięcia pedału hamulca (nadal wyświetla się ANTI-LOCK i wykrzyknik, najprawdopodobniej gruszka się kończy i wtedy to by się zgadzało)  ale nie zapalają się światła stopu - nie do końca rozumiem o co chodzi :-trudno
2. Kolejna rzecz którą zauważyłem po tym czasie jest to, że silnik mogę odpalić, niestety nie jestem wstanie ruszyć z miejsca, nie mogę zmienić biegu, coś jakby się zablokowało
3. Pojawiły się falujące obroty, oraz gdy dodam gazu i odpuszczę, a obroty wskoczą powyżej 2000 to już nie spadają do 1000 tylko zatrzymują się na 1800-2000. Przeczyściłem elektrostyki przy silniczku kroczkowym i sam silniczek krokowy. Następnie pojawił mi się komunikat FF12, przeczyściłem styki przy czujniku maf niestety to nic nie zminiło.

wtom:
To że wyświetla nie koniecznie oznacza że grucha się kończy. Możesz mieć zwalony czujnik wielostykowy w pompie. Gruszkę oceniacz po tym po ilu naciśnięciach hamulca włącza się pompa

bilek02:
Czym jest czujnik wielostykowy w pompie? jesli chodzi ci o czujnik abs to jest sprawny, bez sprawnego tył nie będzie hamował. Bardziej mnie martwi to, że światła stopu przestały reagować.
Pompa załącza się po 4 naciśnięciach a z tego co słyszałem powinna po 6.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej