Sprawdź amperomierzem jaki prąd płynie z akumulatora po zamknięciu auta i odczekaniu kilkudziesięciu minut - powinien wynosić poniżej 30 mA. Jeśli będzie większy musisz sprawdzić który układ nie zostaje wyłączony i zjada prąd - proponuje wyjmować bezpieczniki aż do znalezienia winowajcy.
Jak wyżej, ale po wygaszeniu auta prościej jest przemierzyć bezpieczniki.
na YT sporo na ten temat instrukcji.
Na te 15,01V trzeba popatrzeć pod kątem jaki to akumulator AGM/ołowiowy (może nawet nie pod katem fizycznym, a jaki jest zaprogramowany) i czy samochód ma system start-stop. Nie panikował bym od razu ze jest wyżej niż 14,5V
Pomiar napięcia trzeba też zrobić pod obciążeniem - włącz nawiewy, grzanie wszystkiego, radio itd.
Ale temat prosty, jeśli naładujesz akumulator prostownikiem i wrzucisz do samochodu na noc i rano jest rozładowany problemem jest pobór prądu.