Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)

Dystanse do kół

<< < (2/8) > >>

ZAIC:
Mam u siebie dystanse (przykręcane do piasty) na dwie osie i jest ok. Ogólnie w każdym aucie jakie miałem dokładałem dystanse. W jakiś sposób poprawia to prowadzenie samochodu no i napewno poprawia wygląd.

kupis99:
Dzięki za info, w takim razie powrócę do myślenia nad dystansami :)
W moim przypadku zastanawiam się nad 15 mm, to chyba nie jest jakoś dużo, cały czas będę miał zapas 5 mm do obrysu auta.

ZAIC:
Nie wiem jaką masz szerokość felgi i ET i jak to wygląda n aucie. Ja mam u siebie dystanse 20mm z przodu i 22mm z tyłu przy feldze 20 cali 8,5 szerokości z przodu i 9,5 szerokości z tyłu (ET coś w granicach 55 chyba). Opona z przodu to 255/35 R20 a tył 285/30 R20. Myślę, że weszłoby jeszcze kilka mm na obu osiach. Mogę polecić firmę Dystom, jest chyba na allegro, zawsze od nich kupowałem.

kupis99:
U mnie jest niestety taki problem, że z tyłu tak jak pisałem jest tylko 20 mm do obrysu, więc dystans najlepiej jeśli by był maks 15 - 17 mm. Tej grubości dystanse są na tyle cienkie, że są w wersji przelotowej a nie nakręcanej, i do tej pory wszystko ok, problem pojawia się gdy nałożymy przelotowy dystans na szpilki, to okazuje się że są za krótkie i należałoby je wymienić na dłuższe i tu dochodzimy do problemu, bowiem wolę nie dłubać w piastach i nie wymieniać szpilek w aucie na gwarancji bo to już zbyt duża ingerencja i może być to powód do odrzucenia gwarancji.

Pytałem od jakiej grubości stosuje się dystanse przykręcane i tu sugerują od 25 mm wzwyż, ale 25 mm to już za dużo, więc w przypadku kół letnich dystanse odpadają, kwestia kół zimowych, które zamiast 255 są 225, ale raczej wolałbym nie ściągać i nie zakładać dystansów co sezon.

ZAIC:
W wymianę szpilek na pewno bym się nie bawił. Co do minimalnej szerokości przykręcanego dystansu to z tego co kojarzę 20mm to najniższa bezpieczna wartość. Ja mam właśnie takie. Ostatnio znajomy zamawiał przykręcane dystanse zmieniające rozstaw śrub tez o szerokości 20mm, mniej się nie da.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej