Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Myślę nad zakupem, koszty, obawy, dostępność częsci - Jaguar XJ 1988r
slawekw:
Rdza za tylną szybą ma tę "zaletę", że nawet jak się tam zrobi dziura, to woda nie leci do wnętrza a jedynie do bagażnika. Niestety trudno tam coś zrobić, żeby nie było tego widać. Jakbyś chciał tanio to samemu ogarnąć, to musisz wyjąć chrom i uszczelkę zewnętrzną szyby (szyba jest wklejana). Podobno bardzo ważne jest mocowanie przedniego zawieszenia do nadwozia, gdyż rdza tam dyskwalifikuje sens zakupu XJ40.
Generalnie chyba jednak bardziej się opłaca kupić coś w lepszym stanie.
dred:
Gdzie wy te blacharki za 10, 20 tysięcy robicie? Dajcie jakiś namiar proszę. Sorry, ale kilka już zrobiłem blacharek, w tym jedną naprawde grubą. Akurat nie w XJ40. Blacharka średnio zgnitego auta i lakier teraz na aucie tych gabarytów to 50 może nie wystarczyć. A jak jest gruz to i 100........
Za 2-3 to mozna wymienić 2 nadkola pod warunkiem, że wewnetrz wszysto git jest.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej