Ciezko mi powiedziec o tej blasze jak nie widac, ale cos z niej z przodu wystaje i ta blacha powinna dodawac sztywnosci calemu zawieszeniu, zalezy jak sie to wszystko zlozy do kupy? Zakladam ze calosc skladasz na ramie i pozniej calosc pod auto?
O ramie tej z X308 pisalem ci wczesniej i o stabilizatorze tej bodajze
Rama usztywnia calosc auta z tylu i duzo lepiej sie auto prowadzi pozniej, jak teraz wchodzisz w zakret na rondzie szybko to chce ci cala dupe do gory wyrzucic i bokiem. Podobnie na luku jak wchodzisz w zakret i cie wybije do gory lekko na czyms to caly tyl chce bokiem leciec do przodu. Ta rama wlasnie eliminuje to i auto jest duzo bardziej bezpieczne. Najlatwiej odczuc jak wlasnie na rondzie jedziesz. Bez ramy wiecej jak 30kmh nie wjedziesz. Z rama bez problemu. Gumy sa takie same wiec mozesz pozniej przelozyc i nie trzeba calego zawieszenia zrzucac zeby pozniej rame zalozyc, wystarczy tylko te drazki odkrecic i rama wchodzi bez problemu, moze pomijajac ostatnia srube do ktorego trzeba sie troche posilowac, ewentualnie zjechac koniec sruby na szpilke i dobic ja mlotkiem.
A co do stabilizatora to tez wlasnie pisalem, do niej bys musial juz troche wiecej czesci juz miec, bo uszy do zamontowania stabilizatora sa tylko w wahaczach z XJ40 z 93/94 roku i pozniejszych X300, twoje ciagle jeszcze starszego typu stalowe.
Tak to wyglada jak na zdjeciu. I do ramy jest tez ta tylna ramka troche inna z ekstra uszami. Calosc jeszcze bardziej poprawia jak sie auto prowadzi, z wygody nic nie tracisz a praktycznie dostajesz XJ Sport. Koszty tez sa niskie, bynajmniej w UK. Rama z X308, dostaniesz do 200 zlotych, taki komplet wahaczy ze stabilizatorem to koszt okolo 500 PLN.