1. O jakie sprezynki ci chodzi?
2/3. Te uszczelniacze glownych lozysk mozesz spokojnie uzyc ponownie.
4/5. Lozyska wygladaja w porzadku, nabij je nowym smarem i spokojnie mozesz ich uzyc ponownie.
6. Bez tej podkladki zmielisz lozysko w pareset kilometrow, one sa parowane do calej piasty, przy obecnych technologiach, mozesz bez problemu zmienic lozysko i uzyc tej samej podkladki, jakkolwiek w twoim przypadku ja bym sobie darowal, twoje wygladaja jak nowe i przezyja cale auto jeszcze. Ja w swoim po wymianie i zmieleniu lozyska nowego(blad z podkladka) wrócilem do oryginalnego lozyska i juz tak z 10 tysiecy przejechalem(nie mialem wtedy czasu czekac na kolejne nowe). W Haynesie nie znajdziesz jak ustawic preload swoja droga, jest to w glownym manualu, jakkolwiek tej czesci akurat nie mam i do tej pory nie wiem jak to niby ma sie generalnie ustawiac na nowo. Jesli uzyjesz obecnej podkladki na pewno bedzie ok.
Jesli chodzi ci o nakretke ktora przykrecasz cala polos, ta taka duza a nie srube(?) to one sa jednorazowego uzytku! W srodku maja taka wlasnie spirale, ktora sie odksztalca jak juz zakrecisz calosc (300nm!) i blokuje ta wlasnie nakretke przed odkreceniem sie. Jest sporo histori ludzi w internecie ktorzy nie wymienili jej i sie im odkrecilo pozniej cale kolo podczas jazdy. Jak sie przyjrzysz glownej nakretce dobrze do srodka to zrozumiesz o co chodzi.
Tylne lozysko, SKF jak na zdjeciu, bynajmniej do tylu. Timkena zmielilem, pudelka brak
A jak tam dolne lozyska piasty wygladaja u ciebie, nie zgubiles do nich przypadkiem zewnetrznej podkladki? Wygladaja ok?