Cześć, jeśli wymyślisz coś innego to mogę Cię wspomóc (pożyczyć) płytę do zdejmowania głowic i wzorniki do odpowiedniego ustawienia wałków rozrządu, w moim '87 wymieniałem obydwie, i temat niespecjalnie skomplikowany dla średniej klasy mechanika.
-Po moich doświadczeniach uważam że temat spokojnie do opanowania - ważne aby nie "dziadować" na uszczelkach, materiałach i wymienić od razu wszystko zgodnie ze sztuką.
-Polecam także sprawdzić napinacz rozrządu (z czasem pęka ślizg)+ łańcuch/inne ślizgi
-Sprawdź rozdzielacz ciśnienia oleju
-Jak będziesz miał wymontowaną listwę wtryskową daj wtryski na sprawdzenie (myjkę ultradzwiękową) koniecznie sprawdź węże gumowe pośrednie do nich
-Polecam także nie rozstawać się z kluczem dynamometrycznym - wykaz Nm znajdziesz w dostępnych podręcznikach
-Polecam także lekturę poprzednich wpisów speców np: jerryjag Ci ludzie to prawdziwa skarbnica wiedzy
-Jak już kopiesz przy silniku to tak naprawdę dobra okazją aby przetrzepać wszystko po kolei
-Kot odwdzięczy się radością z jazdy, u mnie po takim całościowym serwisie silnik pracuje jak 'zegarek"
Tak z ciekawości możesz zdradzić na jakiego rzędu kwotę szacuje koszty z materiałami Twój mechanik za całość (1 czy 2 głowice)?
-Jeśli potrzebujesz więcej napisz na priv