na forum Mustanga kolega przetestował ponad 20 kompletów tarcz i klocków, oczywiście stosował też metodę mieszania tarcz z klockami innych marek, opisane bardzo szczegółowo testy z zachowania na torze podczas nieogrzanego zestawu oraz rozgrzanego. Bardzo szczegółowo przeprowadzony test, Deformacje tarcz, puchniecie szklenie się przepalanie klocków, pylenie, itd..
ATE omijam szerokim łukiem,
1, Na poprzednim aucie kilka zestawów zdeformowane, nawet były fabryczne niedociągnięcia,
Brembo już lepiej
TRW średnie
Zimmerman do aut sportowych bardzo dobre, Stosowane do Porsche i kilku innych marek na pierwszy montaż.
Zimmermana testowałem tylko raz, nawiercane tarcze z klockami
Komplet jako jedyny mi bardzo przypasował, Zimmerman zaleca przeprowadzenie tak zwanego układania/hartowania.
po takim zabiegu Heblowanie z 200 do 0 odbywało sie bez bicia puchnięcia tarcz czy innych zjawisk.
Moje pytanie czy ty masz napęd na przednią czy tylna oś ?
Woskuję że przednią skoro tarcze masz nie wentylowane na tylnej osi.