Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Problem z dopływem prądu do pompy paliwa - X-type 2004rok 2.0d

<< < (3/4) > >>

q_nerk:
Problem z odpalaniem ma dopiero po postoju?
Jeśli tak to masz problem z nieszczelnością układu paliwowego, paliwo cofa się do zbiornika - typowe dla diesli.


xave:
On nie odpala nawet po zgaszeniu.
Dodam że auto stało miesiąc bez odpalania przodem w górę i mogło całe paliwo wtedy spłynąć do zbiornika.

I on odpala na plaka od strzała ale nawet jeśli był by zapowietrzony to chyba po godzinie czasu (na chodzie) powinien sam się odpowietrzyć?

Dziś próbowałem odpalić to nie chciał zaskoczyć nawet na plaka dopiero za 5 razem się udało i chodził ale ciągle coś brzynczy przy silniku, pompa? Ale tylko wtedy kiedy dodaje mu gazu, na wolnych obrotach cisza.

Komputer pokazuje błąd P0045 czyli obwód/przerwana w sterowaniu doładowania turbosprężarki/doładowania tyle na zgaszonym nie ma żadnych błędów więc ewidentnie coś tutaj świruje...

xave:
Dziś już znowu nie odpala i wywala ABS check engine i DSC system fault.. obstawiam że to przez te cofające się paliwo, chce zamontować na stałe gruszkę i dodam do tego zaworek zwrotny powinien on załatwić sprawę?

voitec:
ABS i DSC równie dobrze może zaświecać się od spadku napięcia. Bez odczytania konkretnego błędu, nie ma sensu zawracać sobie tym głowy. Co do cofania się paliwa, to tak jak mówiłem, ja nie mam o dieslu pojęcia, ale filtr paliwa jest pod maską, nie da się tam przewodów łatwo rozpiąć, żeby sprawdzić czy paliwo tam jest?

xave:
Tak paliwo w filtrze jest bo odpala tylko ciągle coś brzynczy przy pompie jak przygazuje i spadają obroty - wtedy właśnie brzynczy

I wtedy kiedy brzynczy silnik nie chodzi równo i szarpie ale skończy brzynczeć to już normalnie ładnie pracuje
Dodam że ten odgłos dobiega z listwy, chyba z elektromagnesu

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej