Rozwiązania SLS różniły się rocznikowo bez znaczenia jaki silnik. Od 1986 do 1989 było rozwiązanie "starego" typu z dwiema gruszkami ciśnieniowymi (bardzo drogie rzeczy), Od 1989 "nowego" typu, czyli SLS jest autonomiczny, chociaż nie do końca
, bo ma wspólny zbiornik z układem kierowniczym. Od 1993 to rozdzielili i są dwa osobne zbiorniki. Przeważnie po konwersji na zwykłe zawieszenie nie było potrzeby usuwania układu, tylko zaślepiało się linię hydrauliczną odpowietrznikiem, więc wszystkie "filety" zostawały pod maską
.
Wracając do wątku, koty z 2.9 występowały tylko w pierwszej wersji produkcyjnej, więc nie zaliczyły kolejnych "liftów" oraz wprowadzanych przy okazji poprawek fabrycznych, więc jest to auto z problemami wieku dziecięcego. Pierwszy lift był w 1990, kolejne poprawki w 1991 i drugi lift w 1993, gdzie wprowadzono zmiany w karoserii, elektryce, osprzęcie silnika i innych układach.