Po dość długim czasie, w końcu wyrwałem skrzynię biegów.
Na forum, nie pamiętam czy tym , czytałem że można wyjąć i założyć skrzynię w trzy godziny.
Ja powiem że chyba jakiś cudotwórca tego dokona, bo wątpię zeby mimo pomocy i zaplecza było to możliwe.
po demontażu wiem skąd wibracje.
Ale powiem że czegoś takiego nie widziałem, docisk lata jak chce, tarcza względem docisku, przesunięta dobre pół centymetra.
Ale ja nie o tym.
Trzy sprawy, ktoś spawał, nitował dwumasę?
którą stroną siedzi tarcza, wypadła mi i nie wiem.
Jak z wymianą łożyska na wałku zdawczym skrzyni, mam na nim luz, jakie jest tam łożysko i czy łatwo wymienić?
No czwarte jeszcze, tarcza z tłumikiem drgań z BMW E 39 3.0i pasuje plug&play czy nie bardzo?