Witam jestem nowy na forum.
Od wczoraj również właściciel Jaga XE 163 hp
Przebieg 130 tys . Pytanie czy odrazu wymieniać płyny ustrojowe i serwisować. Czy coś się pokaże jakieś info ?.
Generalnie instrukcje obsługi mam w języku holenderskim wiec jak byłby ktoś miły i podesłał link do ściągnięcia w jezyku ojczystym, byłbym wdzięczny.
Druga sprawa juz pierwsza szkoda, pociągnąłem za pokrętło od zmiany położenia kierownicy a właściwie wyciągnąłem je i jest problem z umiejscowieniem na miejscu bo białą, tulejka wpadła do środka. I tu pytanko czy odkręcając te plastiki obudowy kierownicy pozwoli na zdjęcie dolnego panelu i wyjęcie tej części. Czy może też z taką pierdółką udać się do serwisu w której zapewne policzą jak za zborze ?
Ewentualnie jakiś manual jak zdjąć plastikowa obudowę od kierownicy, żebym czegoś nie uszkodził po drodze.
Jeszcze jedno pytanie generalnie auto jest ubezpieczone na wypadek awarii turbosprezarki itp.
Czy lekko spocony przewód na wejsciu i wyjściu z turbo to normalna rzecz i wystarczy te spinki założyć nowe i uszczelnić czy to może być coś gorszego. Wiem ze ciężko będzie wam się odnieść ale może ktoś napisze ze miał . podobnie. Zadnych niepokojacych świstów nie słychać z turbo.
Pozdrawiam