Witam wszystkich,
W linku poniżej znajduje się link do oferty:
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xk8-ID6D8vdK.html#gallery-openWiem, jest za tani, z tego względu po zakupie
- wymienić rozrząd
- wszystkie płyny (od silnika po most?)
- inne, jakie?
Jak realnie zweryfikować czy honowanie na cylindrach jeszcze działa, bo ten model jest narażony na problemy z Nikasilem? Silnik z tym przebiegiem powinien mieć wyraźne problemy, jeśli pojawi się nieszczelność, czy nie jest to w cale takie oczywiste?
Układ jezdny do zweryfikowania w trakcie oględzin, lakierowane elementy mnie nie przerażają, pod warunkiem że nie ma szpachli, a jeżeli taka wystąpi na wymiennych elementach poszycia, to też nie do końca mnie przeraża.
Historia pojazdu na AutoDNA jest akceptowalna, pojazd nie był złomowany w USA.
Podsumowując, jestem skłonny kupić egzemplarz, który będzie wymagał kilkunasto (dwudziesto?)- tysięcznej inwestycji, natomiast samochód znajduje się dostatecznie daleko ode mnie, a nauczony doświadczeniem, na takie "okazje" nie do końca mam ochotę marnować czas, stąd moje pytanie do Was, co o tym myślicie?