Autor Wątek: Nagłośnie poszukiwane  (Przeczytany 2315 razy)

Offline DzidaPN

  • Aspirant
  • Wiadomości: 4
  • Kocham to forum
Nagłośnie poszukiwane
« dnia: Marzec 09, 2020, 21:13:26 pm »
Witam. Jestem nowy. Przedstawiłem się w odpowiednim miejscu. Posiadam X type z 2007 roku z nawigacja i zmieniarką. Chciał bym zmienić głośniki w przednich i tylnych drzwiach ponieważ strasznie grają. Jestem zielony w tym temacie i kompletnie nie mam pojęcia jakie muszę kupić  nie wiem jakie się zmieszczą w drzwi. Kolega mi mówił że trzeba jakieś dystanse dokupic czy coś takiego. Możecie podesłać kilka linków z odpowiednimi rozmiarami i tymi dystansami. Najlepiej jakiś dobrych firm typu jbl czy coś takiego. Z góry dzięki i pozdrawiam

Offline sztandi7

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 983
  • Trzeba mieć fantazję
Odp: Nagłośnie poszukiwane
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 09, 2020, 22:06:35 pm »
Jaki budżet chcesz na to przeznaczyć? Bo rozstrzał cenowy może być kosmiczny. Moja rada to taka, że na cokolwiek będziesz wymieniał to wygłusz sobie drzwi. W zasadzie to nawet samo wygłuszenie bez wymiany głośników pomoże. W razie czego mam fabryczny subwoofer do bagażnika, z tym że przerobiony pod zwykłe wyjście głośnikowe lub na wzmacniacz.  Oddam za grosze.

Co do głośników - na przód tylko i wyłącznie zestaw odseparowany - żadne dwu czy trójdrożne. Tył wystarczą zwykłe dwudrożne. Wymiary to 160/165mm, które nie wymagają zbytniej rzeźby.
X-Type 3.0 AWD Sport Aut.

Offline DzidaPN

  • Aspirant
  • Wiadomości: 4
  • Kocham to forum
Odp: Nagłośnie poszukiwane
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 10, 2020, 10:12:09 am »
Koło 500 zł max mogę dać za wszystko. Jakieś linki możecie podesłać?

Offline bialas

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Nagłośnie poszukiwane
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 10, 2020, 23:21:18 pm »
Trochę mała kwota na całość, polecam Ci w pierwszej kolejności tak jak pisał sztandi7
wygłusz sobie drzwi.