Tak, mając jeden kluczyk i żeby mieć drugi, który odpala, to:
1. Robisz klona
2. Robisz drugi klucz na używanym transponderze
Jeśli masz dwa klucze i chcesz trzeci, to da się dokodować bez JWDS/SDD itp. samymi kluczami (choć nie we wszystkich X'ach, bo np. w mojej benzynie 2002r. nie dało się w ten sposób i w Dieselach po 2006? chyba też nie, ale procedura Lost All Keys szła). Dlatego zazwyczaj jak robię klientowi klucz, to namawiam na dwa, bo koszt wtedy jest tylko pestki i surówki, nie trzeba kodować dwa razy nic.
Fajniejszy jest temat w XF i nowszych na keyless. Wystarczy dowolny klucz i dodkodujesz nawet jeden... w parę sekund.
A jeszcze jedno, tam napisałem o dziwnym przypadku, bo w tamtym X'ie VIN E5xxxx dało się WDS'em fordowskim, co by sugerowało, że immo nie było w ICP.