Focom
HID - standart Hella - CAN
PAM - standart VALEO - K-Line (I czyta X-a jako Aston Martin
)
SRS - standart Visteon lub TRW - K-Line
NAVI - standart CAN
GEM - standart J1850
Fotele - łączy po CAN
ECU - Diesel spoko, benzyny w trybie OBD
HVAC - nie chce się łączyć
IPC - nie łączy się
TCM - z dieselowskimi po 2006r się łączy
Focomem kodowań (poza wtryskami i wypalaniem DPF) nie zrobisz. Kodowanie GEM/PCM/ICP/TCM/RAD zapomnij.
SDD - gratulacje, że zainstalowałeś, teraz podłącz urządzenie J2534 jak się pokaże ikona od bramy (miniaturka urządzenia w prawym dolnym rogu), to połącz się przez AUTO VIN i zrób odczyt sterowników i zobacz co się pokaże z czym bedzie komunikacja i jakie info, czy w ogóle rozpozna twój VIN z bazy. Zrób co potrzebujesz, wyłącz sesję, wyłącz komputer i módl się żeby partycja była
;D;D
AAAaaa... i taki protip to to ryzowe sklonowane cuś które kupiłeś nie jest bramą J2534 (nie tworzy sieci). Jak chcesz J2534, to polecam oryg. Rotunde lub VCMII (i nie chinola bo to gorzej niż loteria). VCX Nano PONOĆ działa, ale nie testowałem. Mongoose bywa problematyczny. Mam klona i leży na półce. Jakkolwiek sporej części aut 2005r. SDD nie robi niestety.
Widzę, że masz 2005r. więc rozwiązania są dwa:
1) JWDS -
https://archiwum.allegro.pl/oferta/jaguar-jwds-cd43-v05-diagnostyka-x400-x200-x350-xj-i7160353520.html2) Autologic -
https://archiwum.allegro.pl/oferta/autologic-jaguar-land-rover-bmw-mercedes-volvo-vag-i8100456146.html