Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Check engine - pomocy :) 2,5 4x4 LPG
mmrumun:
I pytanie czy jeśli to nie będzie kwestia dolnych uszczelek, bo zapłony wg błędów nie wypadają już, to czy działanie auta może być spowodowane obecnymi dwoma błędami 1646 i 1647? Jeśli tak to jak się za nie zabierać? Z góry dzięki za informacje
mmrumun:
Cześć, dzisiaj sprawdzano dymem nieszczelności w układzie dolotowym po wymianie świec i górnych uszczelek kolektora, pojawiły się tylko niewielkie nieszczelnosci w obrębie wtykanych do kolektora sond, tak mi się wydaje, w każdym razie z uszczelek dolnych nic nie leciało. Błędy, które mam aktualnie to: p1646, p 1647, p0057. Do tego czasami, kiedy mocniej docisnę gaz właśnie na benzynie pojawia się wypadanie zapłonów, ale tylko przy wyższym obciążeniu silnika pedałem gazu. Proszę o info gdzie i jak dalej szukać usterek? Z góry dziękuję.
q_nerk:
Nie obraź się, ale z Twoją wiedzą techniczną nie naprawimy tego Jaga przez internet.
Nie piszę tego złośliwie, ale czytając te posty to czeka Cię znalezienie ogarniętego mechanika, bez tego tylko stracisz pieniądze.
mmrumun:
Sorry, ale jestem już dość mocno poddenerwowany, tym, że nikt nie chce podjąć się naprawy tego samochodu i sam muszę szukac rozwiązania problemu i tego co wymieniać itp. Niewielkie ilości dymu pojawiły się w zaznaczonych miejscach.
Sorry, że Wam tak spamuje, ale mam jakieś środki i chec, żeby to auto naprawić, ale tracę kompletnie wiarę w mechaników, bo ewidentnie nie chcą tego tematu ruszyć, może to zbyt dużo roboty i łatwiej na szybko zmienić kilka chłodnic no nie wiem i nie kumam tej sytuacji. Wykonuję zawód zaufania publicznego i nie wyobrażam sobie sytuacji, w której ktoś by do mnie przyszedł chcąc płacić za moja pracę, a ja bym go spuścił mówiąc, że to nie ma sensu, albo, że na to to trzeba kupę czasu lub co gorsza, że jeśli mi powie na co choruje to ja wtedy mu pomogę. Już irytuje mnie cała sytuacja i proszę Was o wyrozumiałość. Będę wdzięczny za pomoc
Zapisuje konkretne kody błędów licząc na informacje od Was jako ludzi bardziej doświadczonych w tym temacie. Jeśli znalazlbym ogarniętego mechanika to bym mu zapłacił i nie zawracalbym Wam brzydko mówiąc dupy, ale nikt tym nke chce się zająć - niestety. Ja mechanikiem nie jestem, potrafię naprawić rower i nie rozrozniam modeli sond czy wtyczek wchodzących do kolektora sorry. Jeśli znasz ogarniętego mechanika to daj mi namiary, jestem z Kujawsko pomorskiego, ale jeśli będę musiał to dojadę.
sztandi7:
W kolektor nie montuje się sond lambda :P Tak jak kolega wyżej napisał - jeżeli brak Ci podstaw dot. mechaniki to lepiej tego auta nie dotykaj, bo X-Type nie jest prostym samochodem w diagnozie i naprawie, a błędy w diagnozie moga być kosztowne. Wszystkie błędy, które opisałeś dotyczą sond lambda, a Ty wspomniałeś jeszcze o wypadaniu zapłonów - jakie to błędy? Na konkretnym cylindrze czy losowe?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej