A konwertera jesteś pewny? U mnie przy 80km/h jest coś ok 1500obr (5bieg) ale silnik 4.0. Nie wiem jaki silnik masz, przy 3.0 jest nie co inaczej.
Edit:
Trzeba ustalić które te biegi masz bo tak to zgadywanka trochę.
Odnośnie wstecznego to jedyne co mi przychodzi do głowy to taśma wstecznego słabo się zaciska kosz wstecznego a bez tego nie zostanie odwrócony ruch obrotowy i stąd te drgania mogą być.
Ogólnie to dużo jest czynników które powodują różne objawy. Dlatego najlepiej rozebrać i wszystko widać.
Ale np też złe ciśnienie w układzie sterującym. I już taśmy nie dociśnie a sama taśma może być dobra.
To takie wiesz trochę zgadywanie jak nie wiesz za bardzo o co chodzi. Także cóż jak czujesz się na siłach to z dwóch skrzyń można jedną zrobić. Jeśli tej co kupiłeś nie będziesz reklamował. Jakbyś czegoś potrzebował to mam dużo gratów. Płytę, komplet sprężyn włącznie z tą wielką od głównego ciśnienia. Też jest czujnik upustowy w pompie jak się zacina spada ciśnienie przy niskich obrotach.
Ta skrzynia ma w zasadzie tylko kilka wad serwo 2i 5 bieg, sprężyny, elektrozawory 10-15lat i już można myśleć o czyszczeniu i kalibracji (niestety urządzenia do kalibracji tego mają tylko w USA). Także dobrze że sobie z tamtąd zalatwiłeś, jak jeszcze masz na nie gwarancję to na 100% były kalibrowane. We wstecznym może być jeszcze piston reverse, tłok który popycha taśmę lub nawet sprężyna wstecznego w płycie bo też jest taka.