Samochód na łańcuszku, przy odpalaniu trzeba posłuchać czy nie hałasuje na zimnym. Jeśli to manual to wiadomo czy sprzęgło sie nie kończy, jeśli automat to przegonić go na każdym biegu i zrobić to tak samo spokojnie żeby zobaczyć czy nie szarpie. Masz wtedy 2 tryby skrzyni, bez włączonego szarpania i z włączonym (przycisk S) ale lepiej reaguje na wciśnięcie pedału przyspieszenia. Druga sprawa to przy jeździe zobaczyć czy autem nie trzęsie albo nie wibruje. Przy zmianie pozycji lewarka w automacie czy nie pojawia sie szarpnięcie. Jeśli ma gaz czy tak samo przyspiesza na gazie co na benzynie, na gazie na piątym biegu sprawdzić jak sie rozpędza od 1000 w góre i czy wtedy nie poszarpuje. A tak to z kosmetyki w jakim stanie są lampy i jak świecą i czy reagują na podnoszenie i opuszczanie, czy wszystkie guziki w fotelach działają bo lubią sie silniczki rozlatywać. Po zaciągnięciu ręcznego czy wraca czy trzyma. No i wszystko to co w normalnym samochodzie sie psuje