Autor Wątek: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.  (Przeczytany 10263 razy)

champagne

  • Gość
Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« dnia: Maj 31, 2009, 22:22:19 pm »
Witam.
Podzielę się z Wami - Koledzy, jak mnie potraktowano w salonie Jaguara - Team Marek Pasierbski z Długołęki koło Wrocławia. W piątek, 29 maja br. zadzwoniłem do działu serwisu w/w salonu, żeby dowiedzieć się czy mają w ofercie olej do automatów BW wedle specyfikacji F/G. Szef serwisu od razu chciał żeby mu podać nr VIN, więc mu podałem numer (9 znaków), powiedział że musi być 17 znaków, na co ja odpowiedziałem, że mój ma taki numer. Wtedy zapytał się, co to za samochód? Moja odpowiedź: Jaguar XJ6. Szef serwisu odpowiedział, że to nie możliwe. Ja mu powiedziałem, że chyba wiem jaki mam samochód. Wtedy łaskawie zapytał się, który to rocznik, gdy mu powiedziałem 1978, wtedy zaczęło się najzabawniejsze. Powiedział, że nie mają w systemie komputerowym Jaguarów do tego rocznika. Gdy próbowałem mu wytłumaczyć o jaki olej chodzi, nagle zaczął wydzierać się do słuchawki, że mnie nie słyszy, podeszłem do innego telefonu, który mam w domu i pytam się czy lepiej mnie słychać, na co on wrzeszczał, że wcale mnie nie słyszy i świrował pawiana, po czym rozłączył się. Żenada i brak profesjonalizmu, do tego kretynizm, które panują w tym serwisie jest godne pożałowania.
Dodam, że wzorem dla firmy Jaguar powinna być marka Mercedes, która dba o pasjonatów oldtimerów z gwiazdą na masce, jak żadna inna firma na świecie, no może z wyjątkiem Porsche. Mercedes sponsoruje polski Klub Zabytkowych Mercedesów oraz zloty i rajdy Mercedesów. Natomiast to jak Jaguar obchodzi się z nami to żenada. Pozdrawiam.

oskioski

  • Gość
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 31, 2009, 22:25:58 pm »
niestety nie jesteś pierwszy . Kolega Optre jak pojechał , to mu powiedzieli , że za stary na serwis , czy coś w tym stylu .  :-thumpdown
najważniejszy vin SAJA490........ :-super

oskioski

  • Gość
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 31, 2009, 22:52:08 pm »
chcę tylko dodać , ze JLR jako firma zaczyna i chce z JCP współpracować , za co im wieelkie dzięki  :-thank.
 Natomiast obsługa odtimerów i nieco młodszych od oldtimerów ,  to niestety  pozostawia wiele do życzenia .
Może to nie wina samego kierownictwa , ale machaników i obsługi którzy niestety nie posiadają takiej wiedzy jak nie jeden z nas tutaj  :-W

zwróć uwagę , ze to Ty zapytałeś sie o olej i podałeś specyfikacje - moze myślał ,ze go obrażasz  :-hehe
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2009, 22:55:47 pm wysłana przez oskioski »

Offline MATriX335

  • Zboczeniec Klubowy
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 859
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 01, 2009, 18:54:27 pm »
Jak ja pytałem w JLR w Gdańsku o płyn do wspomagania to mi powiedzieli żebym do Shella zadzwonił bo oni lepiej wiedzą ;D
XJ40 1988 3.6l
S-Type 2000 3.0l

optre

  • Gość
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 01, 2009, 19:27:32 pm »
niestety nie jesteś pierwszy . Kolega Optre jak pojechał , to mu powiedzieli , że za stary na serwis , czy coś w tym stylu .  :-thumpdown
najważniejszy vin SAJA490........ :-super


Powiedzieli mi że nie naprawiają nic starszego niż 94rocznik, czyli xj40 nie. Stwierdzenie padlo zanim wogle zdążylem powiedziec o co chodzi. Kiedyś puźniej bylem tam ponownie i udało mi się dogadać że zmienią mi olej w skrzyni biegów, ale jak mi wyliczyli że będzie to kosztowało ponad tysiąc zlotych to uprzejmi podziękowałem. teraz jak jestem w JLR to raczej w celach turystycznych.

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 01, 2009, 20:19:18 pm »
Ja się nie dziwię, bo w 3Mieście dziewczyny fajne pracują w salonie ;D

optre

  • Gość
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 01, 2009, 20:36:38 pm »
 :-hehe

Pavel

  • Gość
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 01, 2009, 21:11:16 pm »
Witam.
Podzielę się z Wami - Koledzy, jak mnie potraktowano w salonie Jaguara - Team Marek Pasierbski z Długołęki koło Wrocławia. W piątek, 29 maja br. zadzwoniłem do działu serwisu w/w salonu, żeby dowiedzieć się czy mają w ofercie olej do automatów BW wedle specyfikacji F/G. Szef serwisu od razu chciał żeby mu podać nr VIN, więc mu podałem numer (9 znaków), powiedział że musi być 17 znaków, na co ja odpowiedziałem, że mój ma taki numer. Wtedy zapytał się, co to za samochód? Moja odpowiedź: Jaguar XJ6. Szef serwisu odpowiedział, że to nie możliwe. Ja mu powiedziałem, że chyba wiem jaki mam samochód. Wtedy łaskawie zapytał się, który to rocznik, gdy mu powiedziałem 1978, wtedy zaczęło się najzabawniejsze. Powiedział, że nie mają w systemie komputerowym Jaguarów do tego rocznika. Gdy próbowałem mu wytłumaczyć o jaki olej chodzi, nagle zaczął wydzierać się do słuchawki, że mnie nie słyszy, podeszłem do innego telefonu, który mam w domu i pytam się czy lepiej mnie słychać, na co on wrzeszczał, że wcale mnie nie słyszy i świrował pawiana, po czym rozłączył się. Żenada i brak profesjonalizmu, do tego kretynizm, które panują w tym serwisie jest godne pożałowania.
Dodam, że wzorem dla firmy Jaguar powinna być marka Mercedes, która dba o pasjonatów oldtimerów z gwiazdą na masce, jak żadna inna firma na świecie, no może z wyjątkiem Porsche. Mercedes sponsoruje polski Klub Zabytkowych Mercedesów oraz zloty i rajdy Mercedesów. Natomiast to jak Jaguar obchodzi się z nami to żenada. Pozdrawiam.

Jak jeszcze miałem BMW 316 (e21) z 1980 roku w serwisie w Katowicach nigdy nie było problemów. Mają wszystko, głównie na zamówienie.

Szkoda,że z Jaguarem jest inaczej:(


Offline MATriX335

  • Zboczeniec Klubowy
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 859
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 01, 2009, 21:45:15 pm »
za podstawowy przegląd w XJ40 w którego skład wchodziło jeżeli się nie mylę wymiana oleju i filtrów (nie pamiętam już jakich) chcieli 1800zł
XJ40 1988 3.6l
S-Type 2000 3.0l

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 01, 2009, 22:47:38 pm »
Dokładnie tyle samo ile za XF-a czy XK
to jest serwis, jego podstawowym zadaniem jest wymieniać filtry za okrutne pieniądze ludziom, którzy muszą to robić żeby nie stracić gwarancji. :)

oskioski

  • Gość
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 01, 2009, 22:54:21 pm »
A MY JESTESMY , ZEBY TEMU ZARADZIĆ < a nie tylko narzekać .  :-super
czytając to mam wrażenie , że szukacie zaczepki  ?????? W końcu sami zdiagnozowaliście , naprawiliście , to po co Wam JRL :-W

barbie

  • Gość
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 02, 2009, 10:31:57 am »
Nie wiem, czy to prawda, ale mówiono mi (nie zdradzę, kto), że Jaguar liczy sobie osobno za przeszkolenia mechaników na każdy typ auta. O ile z moją poprzednią V8 nie było problemów, to na Daimlera DoubleSix serwisy autoryzowane kręcą nosem - a więc pewnie by się ta informacja potwierdzała.
Choć z kolei mój Dailmer (1996) był kupiony w Hilversum (Holandia) ma od początku robione przeglądy na Grójeckiej (pierwszy po 16000 km 10.03.97 podpisany p.Grzegorz Dołęga) - pewnie więc mieli odpowiednie uprawnienia (auto należało do "najdroższych w całej wsi". Wynika też stąd, że gwarancja europejska działała wtedy także w Polsce (auto jako nowe kupił Polak i przywiózł do Polski).

W każdym razie teraz serwisy autoryzowane starają się "wykręcać" - np. "musimy sprowadzać części oryginalne, a wie Pan, jakie one są drogie" - lecz na moje ironiczne stwierdzenie - "a gdzie i po co ja przyjechałem?" umówiliśmy się na termin i wymianę tulei w zawieszeniu zrobiono (nb. źle - bo je skręcono na fest na niobciążonym samochodzie...). Poza tym - był wyciek płynu ze wspomagania kierownicy (poluzowana opaska!) nie zdiagnozowano, nie poprawiono (zrobiłem sam pod domem). Serwis ASO AutoGabra Kraków.

daniel

  • Gość
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 02, 2009, 10:38:20 am »
JLR to totalna porażka. Poziom obsługi poniżej wszelkich norm. Dlatego kupuję części w Łodzi albo w Anglii, a serwis robię w JagCar. Na szczęście mam wybór - gwarancja już minęłą  ;)

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 02, 2009, 11:55:06 am »
@barbie - po prostu nie robią tych szkoleń, bo nie ma im kto ich robić, bo nie ma sensu, bo wykręcają się, że nie mają bazy danych części.
Otóż mają, od 3 serii spokojnie każdą.
Po za tym Panowie. Nie jest tajemnicą, że Jaguar jest traktowany jak upośledzony krewny i wszyscy dostają ekstazy jak wjedzie Land Rover do serwisu.

timo

  • Gość
Odp: Poziom obsługi w polskich salonach Jaguara.
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 04, 2009, 09:10:04 am »
u pana Pasierbskiego, pan na recepcji przyjęć do serwisu, na moje pytanie "jak często wymieniać olej w automacie", odpowiedział mi, że w S-Typie skrzynia jest hermetycznie zamknięta i olej jest dożywotni - nie wymienia się go  ::) - aż nie chce się wierzyć, że można podać taką informację w JRL. Najgorsze jest to, że mieszkam we Wrocławiu, myślałem o serwisowaniu kociaka w ASO, a po takim incydencie, boję się nawet tam wjechać na plac, i poprosić o wlanie płynu do spryskiwaczy  :-\ . Mam jeszcze nadzieję, że ten gość który to powiedział, nie zrozumiał mnie o co pytam lub zaplątał się tam przypadkiem, bo u pana Pasierbskiego pracuje jako portier i akurat poszedł na recepcje zanieść korespondencję ... :-gwizd