Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

ciśnienie oleju i temp. silnika

<< < (3/4) > >>

wtom:
posprawdzam.
może trafił mi się trefny termostat, poprzedni nie dogrzewał silnika (potrzebował 12km żeby złapać temperaturę N), teraz mam odwrotnie  ;D
klima na R12 daje bardzo dobrze, zimno jest od razu po wciśnięciu przycisku  :P. a ile dokładnie powinno wchodzić czynnika R12 do rocznika 1990?
wskaźnik na desce korzysta z czujnika PT100, a ECU z dwupinowego, ten dwupinowy mierzyłem i raczej zgadza się z dokumentacją.

katar83:
Ja u siebie przed wyjazdem do Polski(z Anglii) zmienialem 2 razy termostat, gdzies juz w Polsce jak dojechalem padl mi znowu, nie dogrzewal przy 120km/h i spadala mi temperatura, zostawilem w garazu i zlamali mi obudowe przy skrecaniu, na szczescie znalazlem obudowe druga lokalnie a i trzeci termostat w koncu trafil sie dobry i wrocilem bez problemów juz do Anglii :)

Klima na pewno daje dobrze i nawet lepiej niz moja z R134 na pokladzie, ale bez zaworu HVAC musi zwyczajnie silniej pracowac. Jaguar tylko na rok gdzies pozbyl sie tego zaworu by pozniej znowu do niego wrocic wiec polecam przy okazji wmontowac jak u ciebie go nie ma.
Czynnika nie wiem, R134 bylo chyba z 1150g.

chris1796:
W kwestii obrotów 93r to jednak mam wyższe jak na foto. R134 wchodzi 1250 +/- 60. Nie wiem jak ma jaguar ale auta od 20 lat wyświetlają 90 stopni dla zakresu rzeczywistego nawet 70-100 stopni. Pytanie jak jest w jaguarze, ja mam zawsze pionowo co oznacza, że na pewno jest to zakres a nie dokładna temperatura. Ale niech się wypowiedzą znawcy.

wtom:
ale te obroty masz na N/P czy na D/R? bo moje zdjęcie jest na zapiętym D, na N i P ma ponad 700

chris1796:
Przepraszam nie doprecyzowałem. Oczywiście D przy klimatyzacji na max.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej