Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

ciśnienie oleju i temp. silnika

(1/4) > >>

wtom:
mam mały problem  :(. kotek próbuje mnie przyprawić o zawał. a mianowicie po nabiciu klimy (R12 1580g) nie wyrabia z chłodzeniem. jak jeżdżę bez klimy to temperatura stoi jak drut na N. jak włączę klimę to po długiej jeździe w korku temperatura idzie o jedna kreskę do góry i spada ciśnienie oleju do 0 na wolnych obrotach na D. silnik w tej sytuacji jednak pracuje idealnie, jak pszczółka, nic nie stuka, hydraulika cicho. w czasie jazdy trzyma 4bary. wisko nowe, termostat nowy, chłodnica ma rozkład temperatury równomierny (sprawdziłęm kamerą termozwizyjną) wentylator elektryczny załącza się prawidłowo. pytanie czy wskazówka temp. może wychylać się dalej niż N jak jest wszystko prawidłowo? czy czujnik ciśnienia tak świruje na gorąco? obroty na D, z klimą na postoju mam 600.

trabant66r:
Gdziem można nabić czynnik R12???

wtom:
u dobrych "klimiarzy", takich co też robią klasyki

chris1796:
Wydaje mi się, że masz za niskie obroty na biegu jałowym. No i automatycznie masz niższe ciśnienie oleju.

wtom:
na P i N obroty są 700-750, po zapięciu D lub R utrzymują się na 600-650

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej