Przyszła pora zająć się czymś, co na krótkich trasach mogło poczekać, ale już pora i za to się zabrać.
Od samego początku jak zakupiłem kota, był problem z regulacją temperatury.
W zasadzie próba obniżenia temperatury w kabinie niewiele dawała, ponieważ nie było chłodzenia z prawdziwego zdarzenia. Problem w tym że podnoszenie temperatury też nic nie dawało, ponieważ temperatura powietrza wdmuchiwanego do samochodu się nie zmieniała.
I tak:
Raz zdarzyło się że bez względu na ustawioną temperaturę waliło gorącem na maksa. W zasadzie nic nie pomagało, żeby to zmienić, poza wykasowaniem błędów w komputerze.
Po wykasowaniu nie grzał na maksa ale też przestał wogóle grzać, jakby temperatura była taka, jaka jest na zewnątrz. Czasami się zdarzało że grzało.
Żeby za dużo nie mieszać cały czas była ustawiona temperatura 20.5 st. C, bo przy próbach zmiany temperatury bywało tylko gorzej.
Teraz przyszły cieplejsze dni i też pojawiają się różne symptomy. Raz czy dwa po uruchomieniu samochodu wiało zimne powietrze ale tylko na nogi, za to powietrze z deski rozdzielczej prawie wcale nie dmuchało. Tego samego dnia po drugim uruchomieniu samochodu dmuchało z deski rozdzielczej też. Biorąc pod uwagę temperaturę na zewnątrz można powiedzieć że nawet te powietrze było schłodzone.
Teraz po próbie przestawienia temperatury na niższą, przestało podobno wogóle chłodzić (jeszcze nie sprawdzałem osobiście)
Nie można powiedzieć że nic nie działa, ale działa w dziwny sposób. Raz chłodzi, raz grzeje.
Tak przy okazji to gdzie można sprawdzić temperaturę w środku samochodu? Na ekranie widać tylko temperaturę na zewnątrz. Żeby się dowiedzieć jaka jest temperatura w środku, muszę podpiąć się pod komputer. Z tych odczytów wynika, że temperatura jest prawidłowo odczytywana w środku samochodu.
Na chwilę obecną podejrzewam jakiś czujnik do wymiany. Po kodzie błędu B1088 zastanawiam się nad tym czujnikiem -
https://www.ebay.co.uk/itm/Jaguar-XF-2-7-diesel-genuine-air-conditioning-air-con-A-C-pressure-sensor/132887176202 - i tutaj nie wiem czy w silnikach 2.7 D i 3.0 D ten czujnik to ta sama część.
Dorzucam jeszcze błędy, które pojawiają się zaraz po skasowaniu błędów (więc są one stałe). Może macie jeszcze jakieś sugestie oprócz tego czujnika?