Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
odpala i zaraz gaśnie
sebek1111:
--- Cytat: katar83 w Kwiecień 20, 2019, 00:29:05 am ---
--- Cytat: sebek1111 w Kwiecień 19, 2019, 09:10:14 am ---(...)
Kolejnym sa wadliwe skrzynki bezpiecznikow z zimnymi lutami, ktore w dodatku sa tak zbudowane warstwowo, ze zadko daje sie je naprawic (tylko jak zimy lut wystepuje w warstwie zewnetrznej).
--- Koniec cytatu ---
Mala poprawka. Da sie bez problemu. Tniesz cążkami naokolo, lutujesz w srodku bo tam sa przede wszystkim zimne luty i pozniej skladasz i lutujesz naokolo to co poprzecinane. Trzeba jedynie miec przynajmniej 100W lutownice, inaczej nie ma szans na to zeby rozlutowac glowna srube a na niej lut jest pekniety pewnie w polowie skrzynek.
Kilka zdjec tutaj:
https://www.xj40.com/viewtopic.php?t=4198#p50130
Naprawa bez rozciecia na czesci raczej mija sie z celem bo wiekszosc zimnych lutow jest wlasnie w srodku.
--- Koniec cytatu ---
Nie zawsze, czasem sa na wierzchu. Mozna ja tez normalnie rozlutowac odsysajac cyne, pociac tez mozna ale zawsze jest ryzyko ze taka cyna po polutowaniu popeka w skutek ruchow auta, chociaz to malo prawdopodobne :) Wiec mozliwosci sa, trzeba czasu sprzetu checi i umiejetnosci :)
Do MArcinRumia: Co do dostepnosci tych skrzynek i to na dodatek w zamienniku, to szczerze watpie, ja nic nie wiem na ten temat.
MarcinRumia:
Zimne luty zrobione, na czerwono pali się podświetlenie skrzyni PRND - D32 tak jak powinno być- czyli w zależności od tego jaki bieg jest wybrany. Przestały świecić się kontrolki check engine i skrzyni biegów. Bardzo DZIĘKUJĘ za pomoc.
Niestety silnik dalej nie wchodzi na obroty, dławi się :( może macie jakieś pomysły co teraz ?
Zauważyłem że dodatkowe napiecie na przekaźniku które pochodzi ze stacyjki ( bagażnik -pompa paliwa) jest podlączony bezposrednio do plusa na akumulatorze, zapewne nie bez powodu ? Poprawiać to jakoś? W pierwszen koljności chciałbym żeby auto chodziło równo I wchodziło na obroty. Pomocy !
https://youtu.be/JoFjAG-Oe5c
Hałas od pompki paliwa
https://youtu.be/2js9oiFntFs
Silnik
katar83:
Scisnij linie powrotna paliwa na wlaczonym silniku i zobacz czy cos sie poprawilo, wydaje sie ze cos z pompa jest nie tak, ale moga byc inne sprawy jak wtryskiwacz czy regulator. Instalacje na pewno bym poprawil tak jak byc powinna, uzyj schematu z Haynesa, sa bardzo proste.
MarcinRumia:
nie jestem przy samochodzie, ale tam nie jest cala linia na sztywnych przewodach ? poszukam... chyba że podpowiesz w którym miejscu najlepiej ścisnąć ?
katar83:
Nie, one sa gumowe najpierw, po prostu scisnij palcami tak by paliwo nie uciekalo z powrotem do baku. Jak pompa pada albo slabo dziala albo regulator padl, powinno sie chwilowo polepszyc, jakkolwiek najlepiej byloby dac manometr w lini i sprawdzic co sie dzieje.
Tutaj masz linie:
https://www.jaguarclassicparts.com/uk/part/EBC10331
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej