no więc tak:
Wiedza pochodzi z wycieczek do UK głównie.
Nie mam pojęcia jak to rozwiązali bo nie właziłem pod samochód, ale następnym razem wejdę.
Wstawili 4hp22 - czyli zwykłego automata z 3.6/3.2 bez elektroniki. nie wiem jak puścili napęd prędkościomierza.
Podejrzewam, że Arden dużo dalej nie poszedł, czyli robi to samo.
Generalnie tak:
Przełożenia są identyczne w 3biegowej 400-tce i 4hp22, ale jest Overdrive...
i z tego co się orientuję jest torquepower lock - czyli blokuje się więc torque conv, przy mocnyn gazie.
Ale nie wiem, bo byłem całkowicie zauroczony Overdrive'em
Nie wiem jak zrobili prędkościomierz, pomiary mogły nie być miarodajne, ale wrażenia.
Cisza, absolutna cisza. 80-90 mil jak by było to w kilometrach. Most 2.88 został z tyłu, więc obroty przy 70 milach były gdzieś w okolicach 1500? może 1600 obr na minutę! Nie pamiętam szczerze mówiąc, bo ta cisza, ten spokój ten leniwy. Ja się zakochałem
XJ40 skończę do lipca na stage one, zabieram się za s3
Przeróbka warta, ale nie wiem czy nie dałoby zrobić tego jeszcze lepiej.