Witam,
Auto stało dłuższy czas bo miało rozkodowane IMMO. Po uporaniu sie z tym problemem pojawił sie kolejny, a mianowicie P1638 - błąd komunikacji między ecu a sterownikiem licznika .
Z tego co podpowiedział mi nasz kolega forumowy wstępne przyczyny są takie :
Wg jtis mamy tak:
1. Usterka w wiązce
2. Usterka/uwalony licznik
3. Usterka/uwalony moduł silnika
Czy ktoś z kolegów miał podobna sytuacje? Czy poważnie z takim błędem auto jest uziemione i nie da sie go odpalić?
Miałem naprawiana wiązkę tą co wtyka sie do pompy ABS czy możliwe ze tam jest coś wspólnego z komunikacja miedzy zegarami a ECU? Dodam, ze wcześniej problem był taki , ze po przejechaniu 50-100 metrów zegary opadały oraz zapalały sie wszystkie możliwe kontrolki, wspomaganie kierownicy tez znacznie stwardnialo.Do tego wyświetla sie gearbox fault którego oczywiscie nie ma po zeskanowaniu skanerem. Na wyswietlaczu od nawigacji pojawia sie contact your delaer i tez nic nie da sie tam zmienić. Co prawda auto ma stare aku i po naprawie IMMO trzeba było go palić z kabli. Podmienialem akumulator z drugiego auta bo myślałem , ze może to coś pomoże ale niestety bez skutku.
Ewentualnie które kostki sprawdzić?