Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Jaguar Daimler Six X-300, 1995r. 169k km przebiegu, Halinów k.Warszawy 15tyś zł.

<< < (2/7) > >>

msiwow:
Myślę, że po to by uprzedzić potencjalnych zainteresowanych...

Przecież wiadomo, że takiemu dziadkowi nic nie przeszkadza dopóki koła się kręcą. Później wziął wnuczek perelke po dziadku, poległ z doprowadzeniem kompletnego złomu do uzywalnosci i sprzedaje. Mogło jeszcze tak być, że wnuczek rok 2008 spostrzegł, że bokiem na suchym nie da się latać i sprzedaje....

jagi00:
ZAkup takiego auta za kwote 15 tys może wydać się słabym pomysłem bo pewnie w stanie idealnym nie jest takze trzeba liczyc się z dodatkowymi kosztami. Wymiana podzespołów i części +/- moze okazać się drugie tyle. Jestem laikkiem w tych sprawach ale słyszałem o wielu takich przypadkach "mam okazję"

msiwow:
Pomysł nie musi być zły. Ideałów nie ma...

Trzeba tylko być świadomym kupującym i liczyć się z tym, że większość tych aut pochłonie na dzień dobry tysiące.

Marcin1989:

--- Cytat: msiwow w Lipiec 30, 2018, 13:44:54 pm ---Ja bym tak nie szalał ze stwierdzeniami typu tanie części i pancerny prosty itd.

Zależy kto z czego się przesiada, niestety większość ludzi nigdy nie rozważa Jaguara a jak zobaczy ile to kosztuje(zakup auta) to wpada na pomysł, że może jednak.

Trzeba pamiętać, że w większości przypadków to stare trupy którym nie wystarczy podstawowy serwis pozakupowy a reanimacja. Nie każdy komputer z nim gada a to dla 99% mechaników problem. Elektrycznie może nie skomplikowany ale po latach może się wszystko wydarzyć.

Tanie części? Jedna cewka 265 nie dużo, ale jak masz 6 do wymiany bo po wyjęciu okazało się, że wszystkie spekane? Jakby ktoś po zakupie chciał wymienić wszystkie płyny a raczej zadko kto tak robi to koszt samego podstawowego serwisu będzie wyższy niż cena golfa3 z podłoga. 8l oleju+filtry, 8l płynu chłodniczego, 2l oleju w dyfrze, olej + filtr do skrzyni blablabla.