Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Jaguar Daimler Six X-300, 1995r. 169k km przebiegu, Halinów k.Warszawy 15tyś zł.

(1/7) > >>

Marcin1989:
Witam serdecznie,

 poszukując nowego autka znalazłem bardzo ciekawą (przynajmniej dla mnie :)) ofertę:



https://www.olx.pl/oferta/jaguar-daimler-six-x-300-tylko-1362-sztuk-CID5-IDtxzdh.html#deb673356a

nigdy wcześniej nie miałem kontaktu z żadnym Jaguarem czy też Daimlerem, dlatego bardzo bym prosił w Państwa opinie na temat tego samochodu (zarówno tego konkretnego egzemplarza jak i ogólnie modelu i marki - wszystkie informacje są bardzo mile widziane tz. na co zwrócić szczególna uwagę przy oględzinach?, czy samochody te są bardzo awaryjne?, co najczęściej się psuje?, jak z dostępnością części? itp. itd. :))

Dodam tylko, że nie szukam samochodu do jazdy na co dzień i roczne przebiegi będą symboliczne :).

Z góry dziękuję za pomoc.

Sabbath:
Ogólnie auto nie jest problematyczne. Chyba największą bolączką tego modelu to korozja, dlatego sprawdz go dokładnie. Silnik pancerny, jak w bmw rzędowa 6-ka. Części mechaniczne są bardzo tnie jak i eksplowtacyjne. Nie ma tu pneumatyki w zawieszeniu, nadmiernej elektroniki. Podsufitka typowe dla tego modelu równiez ale tapicer spokojnie zrobi za około 300 zł zwłaszcza że da się ja wyjąc przez tylne drzwi. Radio też lubi padać jak i zegarek elektroniczny - ale są zestawy naprawcze. Sprawdz jeszcze magiel bo też lubi sprawiać kłopoty. Poza tym auto bezawaryjne.

Marcin1989:
Dziękuję za odpowiedź i wskazówki. Cieszą mnie takie informacje bo nie ukrywam, że auto bardzo mi się spodobało i zaciekawiła aa jakoś do tej pory nie wiem dlaczego ale trochę chyba bałem się Jaguarów  :-[ 

msiwow:
Ja bym tak nie szalał ze stwierdzeniami typu tanie części i pancerny prosty itd.

Zależy kto z czego się przesiada, niestety większość ludzi nigdy nie rozważa Jaguara a jak zobaczy ile to kosztuje(zakup auta) to wpada na pomysł, że może jednak.

Trzeba pamiętać, że w większości przypadków to stare trupy którym nie wystarczy podstawowy serwis pozakupowy a reanimacja. Nie każdy komputer z nim gada a to dla 99% mechaników problem. Elektrycznie może nie skomplikowany ale po latach może się wszystko wydarzyć.

Tanie części? Jedna cewka 265 nie dużo, ale jak masz 6 do wymiany bo po wyjęciu okazało się, że wszystkie spekane? Jakby ktoś po zakupie chciał wymienić wszystkie płyny a raczej zadko kto tak robi to koszt samego podstawowego serwisu będzie wyższy niż cena golfa3 z podłoga. 8l oleju+filtry, 8l płynu chłodniczego, 2l oleju w dyfrze, olej + filtr do skrzyni blablabla.

Generalnie zazwyczaj kupując x300 za kilkanaście tysięcy potrzeba drugie tyle na doprowadzenie do idealu. Ponad 20 letni Jaguar zazwyczaj wymaga znacznych prac serwisowych, prac naprawczych wnętrza i zewnętrzna a to wszystko koszta.

p123:
"Samochód od nowości w jednej rodzinie, pierwszy właściciel rocznik 1920 i od tejże rodziny odkupiony (wnuczek)"

Po co ludziska piszą takie teksty ???

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej