Autor Wątek: Demontaż jarzma/zacisku prawy tył  (Przeczytany 5763 razy)

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Demontaż jarzma/zacisku prawy tył
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 17, 2018, 08:11:17 am »
No w przedlifcie to ciężko cokolwiek zaadaptować w ręcznym
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline MicGin

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Sovereign
  • ***
  • Wiadomości: 781
  • JCPF Club Member
Odp: Demontaż jarzma/zacisku prawy tył
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 17, 2018, 10:13:47 am »
Musisz teraz przeprowadzić adaptację ręcznego albo kompem lub ręcznie

W przedlifcie? Co tam jest do adaptacji? Czysta mechanika.
By³ S-type
-pozostajê w rodzinie-
Jest XJR

Offline Wolcik2

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 200
  • Kocham to forum
Odp: Demontaż jarzma/zacisku prawy tył
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 17, 2018, 10:52:47 am »
Zapomniałem że to przedlift i jest zwykły ręczny, czyli trzeba nacisnąć pedał hamulca i zaciągnąć wielokrotnie ręczny aż się ustawi .

Jeszcze pytanie jak było z ręcznym przed naprawą ??

Offline ziutek567

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 495
  • x-type 3.0 automat
Odp: Demontaż jarzma/zacisku prawy tył
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 17, 2018, 14:48:22 pm »
Teraz zacisków hamulcowych sie nie reguluje. Po założeniu hamulca zakładasz linke żeby łatwo weszła, potem naciskasz kilka razy na hamulec aż klocki zacisną w końcu tarcze i zaciągasz ręczny. Pewnie źle zamocowałeś linke w uchwycie, sam uchwyt, albo dźwignie w złej pozycji względem tłoczka wewnątrz. Ta ośka w zacisku musi być podczas składania jakby lekko zaciągnięta zanim przykręcisz do niej to na co sie zaczepia koniec linki. Mogłeś sobie zaznaczyć pozycje względem tego frezu

Offline jurlich

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 346
  • S-Type 2001 3.0 V6 Sport - automat
Odp: Demontaż jarzma/zacisku prawy tył
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 18, 2018, 08:34:06 am »
Dziękuję chłopaki za wszystkie odpowiedzi, chyba kolega ziutek567 ma rację, najprawdopodobniej w nieodpowiedniej pozycji zamontowałem uchwyt linki z frezem. Jeśli chodzi o wspomnienia sprzed zrzucenia zacisku, to wydaje mi się, że ręczny był lepszy, ale w sumie zaciągałem go tylko na postoju, więc do końca nie wiem. Po zrobieniu tak jak mi pisaliście, podczas wolnej jazdy zrzuciłem z D na N i zaciągnąłem ręczny i samochód się zatrzymał, ale nie tak intensywnie tylko po prostu jeszcze trochę sunął. Na pewno coś teraz ręczny trzyma, ponieważ po zaciągnięciu ręcznego i wrzuceniu D samochód nie jedzie, czyli ręczny w jakimś stopniu działa, pytanie tylko czy ten stopień jest na tyle duży, żeby kot przeszedł przegląd.

Offline Wolcik2

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 200
  • Kocham to forum
Odp: Demontaż jarzma/zacisku prawy tył
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 18, 2018, 11:08:16 am »
Mam nadzieje że klocki mowe? 😐 bo przy takiej naprawie to 150zł to nie koszt 😎