Witam, dziękuję koledze za poruszenie tematu ręcznego
Zacisk złożony, odpowietrzony, skręcony, dałem uszczelniacz pomiędzy podkładki i na razie chyba nie kapie, samochód hamuje dobrze i ściąga na boki podczas hamowania, niestety rozregulował się ręczny, czyli po zaciągnięciu ręcznego samochód nadal jedzie, czy ktoś może napisać gdzie jest jakaś śruba regulacyjna od naciągu i jaka jest poprawna procedura regulacji ręcznego? Podczas zakładania linki na zacisk słychać było takie "przeskoczenie" ząbka, podejrzewam, że podczas tej operacji coś się poluzowało/rozregulowało.
Kolego wolcik2, dziękuję za wyjaśnienie kwestii tego bolca, możesz mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie ten bolec działa? Podczas normalnej eksploatacji wystający bolec powodował to, że tylko górna część klocka przylegała do tarczy, ponieważ uw bolec powodował klina pomiędzy czołem klocka a tarczą, czyli nie dość, że tłoczek nie dolegał całą powierzchnią do klocka, to jeszcze klocek ścierał się nierównomiernie, a co za tym idzie i tarcza.