Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

DPF FULL Visit Dealer

<< < (6/9) > >>

Paki_GD:
Samochód stoi w serwisie Jaguara i czeka na nowy DPF, tak kończy się ta historia.  Obecny przebieg mojego Jaga to 185tys km, w serwisie powiedzieli mi że nie jest już możliwa jego regeneracja. Koszt nowego to 1169 GBP + robocizna (z programowaniem) 119 GBP = 1352 GBP z Vatem.   Na Jersey nic innego nie wymyślę nikt tu nie wycina DPF-ów + kodowanie ECU. Najbliżej Mainland UK ale wyjdzie mnie niewiele taniej jeśli policzyć podróż, wolne z pracy i koszt samego zabiegu.

Tak na marginesie czy ktoś z szanownych forumowiczów zna jakiś skaner diagnostyczny czy inne cudo techniki, dzięki któremu mógłbym ocenić stan zapełnienia DPF-u i samodzielnie zainicjować procedurę wypalania. ?

co myślicie o takim czymś

https://www.gendan.co.uk/product_FXNT520L.html

czy to zrobi robotę?

nordyk:
Dobrze myślisz z tym geretem, ale on nie ogarnie chyba tego. Będę w lipcu w pl zapytam się znajomego on ma szeroko pojętą wiedzę w tym zakresie.

Zyg zag:
Zapraszam ;)

nordyk:
Pod grzanie lusterka można wpiąć diodę, która będzie informować o tym, że dpf się wypala. W peguotach i innych podczas wypalania włączają się grzanie lusterek szyby świece żarowe itd. W jaguarze nie wiem. Mało jeździmy po mieście a żona jak jedzie to go ciśnie po autostradach.

rmazurek:
Ja widze po spalaniu ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej