Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

DPF FULL Visit Dealer

<< < (3/9) > >>

Paki_GD:
Z tym przegonieniem kota to na Jersey ciężka sprawa, tutaj najdłuższa w miarę prosta droga ma 15km a prędkość maksymalna 40mil/h ok 70km/h. Nawet żeby przepalić kota na bursztynowym komunikacie to trzeba zrobić kilka nawrotów (tylko w nocy jak jest pusto na drogach).


Luckyy dzięki za info. Może podejdę tam w tygodniu popytam się o zakres usług i cennik, może na przyszłość będzie jak znalazł.

Póki co umówiłem się u Dealera JLR na poniedziałek na regenerację. Dwie roboczogodziny koszt ok 250GBP. Przyspieszyłem nieco serwis (olej i tak do wymiany) byłem umówiony na 25 czerwca. W poniedziałek zrobię wszystko za jednym przysiadem (mam nadzieję).

Do poniedziałku auta nie ruszam z miejsca.

Dziękuję wszystkim za pomocne informacje.
Też nie wiedziałem że w 3.0 są dwa DPF-y. Człowiek uczy się całe życie. :-)

Tango:
Ale tych 15 km z prędkością 70 km/h nie można zrobić na niższym biegu? Bo chyba przy wypalaniu chodzi o obroty i stałą prędkość?

Paki_GD:
Tak właśnie zrobiłem  tryb S  , 3 bieg, (przy nawracaniu 2 bieg) , obroty około 3000.  Godzina takiej jazdy nie pomogła.

Ogólnie to zapalił mi się ten komunikat pierwszy raz po 8 miesiącach, tyle że od razu na czerwono.
8 miesięcy temu gdy zapalił mi się na bursztynowo niecałe 20min takiej jazdy rozwiązało sprawę

Robertleniwiec48:
K2 w spreju wpuścić do dpf przez czujnik temperatury kilka razy az do konca z przerwami po 5 s  . Do obydwuch jeden sprej na dpf . A sà dwa . Zakrecic czujnik temperatury i odpalic silnik i tak ma chodzic . Az do skutku przez polowe dnia . Jak trzeba to uzyc nastepny sprej . Musi puscic . Inna opcja to wyciàgnàc dpfy i wysłac do mycia lub rozkroic i umyc kercherem  .

nordyk:
Nie ma 2 dpf ów !!! Jeszcze raz piszę, kolega mi radził żeby zawsze po zatankowaniu do pełna przegonił kota 10 min 3 tys obr i tak co tankowanie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej