Autor Wątek: S-Type ostatni lift 2.7 diesel  (Przeczytany 4634 razy)

Offline Lary

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
  • Kocham to forum
Odp: S-Type ostatni lift 2.7 diesel
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 05, 2018, 18:27:21 pm »
4.2 v8 mój własny. Na trasie od Częstochowy A1 w kierunku Łodzi. Tempomat ustawiony na 120 kmh. Nie mam instalacji LPG komputer pokazał 8 na 100 z tankowania 8.2/100 i to by się zgadzało bo komp kłamie mi właśnie o setkę do dwóch na sto.

Offline Mercek

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 287
  • Piêkna kobieta, piêkny samochód, jest wspaniale!
Odp: S-Type ostatni lift 2.7 diesel
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 07, 2018, 13:25:34 pm »
Czyli diesla, nawet mega zadbany egzemplarz trzeba sobie darować?

Offline sobrus

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 796
Odp: S-Type ostatni lift 2.7 diesel
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 07, 2018, 13:49:55 pm »
X-Type 3.0 (lżejszy ale za to AWD) minimalne spalanie w trasie jakie uzyskałem na komputerze 7.4l/100km (dystans około 200km). Duże silniki palą dużo - ale tylko po mieście.
Mam jednak LPG więc w rzeczywistości wypił odpowiednio więcej ale taniej ;) Myślę że około 9l/100.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 07, 2018, 13:54:19 pm wysłana przez sobrus »
X-Type 3.0, Rover 416Si

Offline Mercek

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 287
  • Piêkna kobieta, piêkny samochód, jest wspaniale!
Odp: S-Type ostatni lift 2.7 diesel
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 07, 2018, 14:47:43 pm »
Panowie odbiegacie od tematu, nie interesuje mnie ile spalił x-type, w ogóle x-type mnie nie interesuje. Czy jest cień nadziei na udany i bezproblemowy diesel czy temat z góry skazany na niepowodzenia? I czy rzeczywiście będzie problem choćby przy wymianie rozrządu?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 07, 2018, 16:17:00 pm wysłana przez mercek »

Offline maron

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 622
  • S-typ 2.7D
Odp: S-Type ostatni lift 2.7 diesel
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 07, 2018, 22:32:16 pm »
No przecież te silniki brykają ponad 300kkm (czemu nie u nas?)Na włąsnym przykładzie uwazam że można kupić i się cieszyć.Fakt ,trzeba zaakceptować cenę ,charakterystykę diesla i umieć nim jeżdzić żeby nie zniszczyć.Przed tym eskiem miałem x-a i był tylko 5 lat starszy,sporo tańszy w zakupie ale i nie było radości mimo że benzyna 2,5.Teoria egzemplarza,zwykle tani nie wróży nic dobrego ale na drogi też trzeba uważać.Dobrze kupić jaga  nie jest łatwo ale generalnie  nie zgadzam się z negatywna opinią  o 2,7d mimo że u mnie akurat dyfer troche jęczy :-trudno

Offline Wolcik2

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 200
  • Kocham to forum
Odp: S-Type ostatni lift 2.7 diesel
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 09, 2018, 10:05:39 am »
Mam Skę 2,7d z 05' bez dpf i nie zamienię na żaden inny. Każdy silnik i auto ma swoje za i przeciw. Jeśli benzyna to bez gazu. Jest takie powiedzenie"jak się dba takie się ma" A nasze ktecki potrzebują pieszczot 😎 ps. Mój kociak jest autem do codziennego użytku.
Pozdrowionka

Offline Zdrapciooh

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 440
  • S-Type 2004 2.7 Diesel Sport
Odp: S-Type ostatni lift 2.7 diesel
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 09, 2018, 21:33:24 pm »
Czyli diesla, nawet mega zadbany egzemplarz trzeba sobie darować?
Jeśli już trzeba tego diesla, to nie brałbym tego mega zadbanego, chyba że od znajomego i wiesz jak naprawdę go serwisował. Jeśli od obcej osoby to jak niby sprawdzisz np. turbosprężarki, czy regenerowane, jeśli tak to OK tylko jakim kosztem i jaka jakość? A może poprzednik wstawił używkę, która w dobrym stanie poturla się jeszcze trochę ale nie wiesz ile. Według mnie w dieslu to są takie mankamenty, że musiałbyś chyba ten mega zadbany egzemplarz na części rozebrać przed zakupem żeby mieć potwierdzenie. Moim zdaniem już lepiej kupić "jako taki" egzemplarz, byle nie ulep totalny i w niego włożyć kasę, wtedy wiesz ile w co włożyłeś. Tak jak pisałem, diesel jest fajny jak wszystko działa, a to czy wszystko działa w tym dieslu to kwestia portfela. Ja tam wolałbym, o czym też już pisałem, w taki sposób wkładać w V8 ale to kwestia mojego upodobania.
Z drugiej strony to wg mnie nie można kupić megazadbanego egzemplarza, bo po co byłoby o niego dbać? Żeby sprzedać? I to diesla? Akurat tak jakoś się złożyło, że S-Type nie jest i chyba nie będzie klasykiem (choć uważam że zasługuje, bo to ciekawe auto) i nie kupuje się go do lokaty kapitału. 
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2018, 21:40:00 pm wysłana przez Zdrapciooh »
Jest: XF 2015 2.0t Luxury
By³: S-Type 2.7d Sport