Jak się zbiera? Zależy jaki jest punkt odniesienia.
Katalogowo ma ok. 7 sek. do setki. Więc wrażenie powinno być niezłe.
Ale bywa, że nie jest. Jeżdżę na co dzień turbo-benzyną - katalogowo 6.9 do setki. Lekko dłubnięty. I w porównaniu do XJR-a wrażenia są kosmiczne - przez turbo. A na papierze pewnie 0,5 sek. różnicy. Nie mówiąc o przyspieszeniach użytecznych - np. 60-120. Wtedy XJR jest wolniejszy.
Tu masz kompresor, więc zupełnie inaczej oddawana jest moc.
Podobne są odczucia przy 4.2 SC. Na liczniku cyferki błyskawicznie rosną, a jednak odczucia są mocno "wytłumione".
Także moim zdaniem przy oględzinach wdepnij gaz i na oko oceń, czy jest bliżej 7 sekund, czy 9. Na pewno powinieneś wyraźnie czuć przyspieszenie na plecach i karku