Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)

Katalizatory poza zakresem X350 4.2 supercharer.

<< < (4/8) > >>

Maciej Franciszek:
Pirullo i Kwaku 85 - dziękuję Panowie.

Przeczyścić przepływomierz mogę, poszukać dziury w dolocie i tłumikach też, ale gdzie jest czujnik powietrza? To są właśnie tylne sondy?

Co do ElMa. to nie mam z tym doświadczenia - moje Volvo nie miało takich cudeniek, jak spełniane marzenie w postaci XJR'a, dlatego jeśli możesz Kawaku, to poleć mi Twoim zdaniem najlepiej działającego i współpracującego z Jaguarem ELM'a.

marti:
Po wpisach widzę że chłopaki szukają Ci zajęcia, przetrzepiesz cały samochód idąc przy okazji w koszty, zwiedzisz przepalając  katalizatory całą Polskę, a na koniec i tak się okaże że katy są do wymiany, komputer w kocie się nie myli i nie ma co dorabiać teorii. Maciej widzę że jesteś  z Warszawy, więc radzę Ci, jedź do serwisu z prawdziwego zdażenia, doradzam Ci Szczęsny elektronika na ul. 17  Stycznia 39, Jacek ma pojęcie o kotach i co również ważne ma czym pracować. Zapłacisz może 200 zł i sprawdzi Ci katalizatory, tak jak w moim przypadku, wpuści sondę z kamerą do środka i będzie widać wszystko jak na dłoni  bez dorabiania teorii, czy katalizatory są uszkodzone czy nie, zaoszczędzisz sporu czasu, kasy i nerwów, potrwa to do 30 minut, w moim padły przy 160 tyś. wymieniłem na oryginale, i jest spokój, " fachowcy" chcieli wymieniać pół samochodu, dobrze że nie posłuchałem.