Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

XJ40 rok 1991

<< < (6/6)

Barnab:
Witam jeszcze przed Nowym Rokiem,
dziękując za kolejne uwagi dodam, że propozycja pójścia o model w górę na xj300 nie wchodzi dla mnie w grę, to jakby zakochać się w dziewczynie, a za żonę wziąć sobie jej siostrę, żeby być bliżej...
Podsumowanie rozważań z mojej strony na koniec 2017 roku jest następujące:

Mój Jaguar musi być dla mnie drugim samochodem w obrębie mojego użytkowania (nie mogę sprzedać tego samochodu, którym teraz się poruszam), ale żeby wjechał na podwórko, musi mieć zadaszenie na śnieżne i deszczowe dni. Czyli bez wiaty lub garażu nie spełni to funkcji realizacji marzenia, bo "serce będzie bolało".
Pozostaje tylko kwestia dobrze zadbanego modelu od wewnątrz i zewnątrz, a znalezienie takiego zajmie mi trochę czasu.
Parametry wyszukiwania to xj40 rok 93 do 94 lub xj40 75 do 85.

Bardzo spodobały mi się życzenia Yoohas'a dotyczące dylematu, dołączam się do życzeń i wszystkim uczestnikom tej debaty życzę udanych transakcji spełniających marzenia w nadchodzącym Nowym Roku.

trabant66r:
Ja przed zakupem przeczytałem całe forum :-) obejrzałem kilka egzemplarzy i wybrałem ten który był najbardziej zadbany nie patrząc na rok model itd. Różnica w stanie technicznym pomiędzy poszczególnymi samochodami była kolosalna. Podejrzewam że też wybierzesz najbardziej zadbany egzemplarz nie patrząc na rok produkcji.
Powodzenia w nadchodzącym 2018r.

jarek-jerryjag:
 Trochę pracowałem przy xj40 . Najlepsze były z 199101992  bez szyberdachu i nivo . Oczywiscie pisze  o xj40 w USA . To były aut atzw base   . ale one nigdy nie miały problemu  na gwarancji  w porównaniu z innymi . W1993+  zmieniono wiele w Jagach xj40 .  Począć od systemu wtrysków do  zmiany położenia akumulatora i  innych dupereli ktore psuły się na okrągło . Dla peryklazu  wstawili przekaźniki pod maską   . to pierwsze co trzeba sprawdzić jak auto nie  che zapalić.
 wracając do xj40 z 1991-92  auta   super  chociaż  w USA nie mają juz ceny . dzisiaj na Ebay  jeden poszedł za 225 dolców .
https://www.ebay.com/itm/1991-Jaguar-XJ-Series-XJ6-/232614579794?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&nma=true&si=IGU6%252FeW9VI%252Fw1ub%252BXeMKBHKXC2Q%253D&orig_cvip=true&rt=nc
 moze nie na chodzi e ale za te pieniądze  jak to mówią  nie patrzy się na zęby.
  I jeszcze jedno  j anie mam problemu z rdzą  i nigdy  nie mialem ale gdzie mieszkam to rdzy nie ma . chyba ze auto  parkowało całe zycie przy oceanie.  Inaczej  , warto zwrócić na rdzę  w tych autach .

Yoohas:

--- Cytat: jarek-jerryjag w Styczeń 03, 2018, 09:02:46 am ---Dla peryklazu  wstawili przekaźniki pod maską   . to pierwsze co trzeba sprawdzić jak auto nie  che zapalić.

--- Koniec cytatu ---

O właśnie! Masz problemy ze swoim xj40? Na początek przeczyść wszystkie przekaźniki na podszybiu w komorze silnika  8) Operacja potrafi zdziałać cuda.

jarek-jerryjag:
 Główny problem  to przekaźniki niebieskie .  Najlepiej wymienić na czarne  tzw zalane  których nie mozna otworzyć .  Jak znajdę # tych przekaźników to załączę.
 w tych modelach 1993-1994  idiotycznie połączyli elektrykę do tych przekaźników . Najbardziej nawala przekaźnik  od podgrzewania sondy  ale jak on nawali to  nie ma zasilania przez to do głównego przekaźnika i tym samym auto nie odpala.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej