Po odłączeniu akumulatora i dwóch dniach jazdy na benzynie, przejechałem ok 250 km, wyskoczył mi błąd P0174 i P1000.
Po mocnym wciśnięciu gazu samochód przestaje jechać. Na wolnych obrotach czuć, że silnik nie pracuje równo. Dodatkowo zauważyłem, że przygasa mi oświetlenie tak jakby dostawał za mało prądu, są to periodyczne momenty.
Poniżej podaje parametry auta odczytane dziś rano za pomocą skanera VIAKEN ODBII/EOBD mini:
DTC_CNT - 1
FUELSYS1 - CL
FUELSYS2 - CL
LOAD_PCT% - 34,9
ETC(F) - 66
SHRTFT1(%) - 9,6
LONGFT1(%) - 3,9
SHRTFT2(%) - 11,7
LONGFT2(%) - 4,7
FRP(PSI) - 51,8
MAP(INHG) - 15,4
RPM(/MIN) - 951
VSS (MPH) - 0
SPARKADV - 8
LAT (F) - 41
MAF (LB/MIN) - 1.119
TP(%) - 7,5
02SLOC BIS12-B2S12--02BLS2(V) - 0.000
SHRTFTBIS2(%) - -0.8
O2B2S2(v) - 0.000
SHRTFTB2S2(%) - -0.8
OBDSUP -
EOBD
MIL_DIST (MILE) - 22
EQ_RAT11 - 1.080
O2W11(MA) - -0.051
EQ_RAT2I - 1.124
02S21(MA) - -0.246
Mam jeszcze podglądy ramek gdzie są bardzo podobne parametry.
Koledzy, co oznacza błąd P0174 (MIESZANKA ZA UBOGA BLOK 2)?
Zauważyłem również, że spalanie mi wzrosło.
Jakie są wasze propozycje?